خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

کانون کار آفرینی در آذربایجان غربی تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۲۲۳

به منظور توسعه کارآفرینی نسبت به تاسیس کانون کارآفرینان و خدمات مشاوره ای در استان اقدام شده است.

به منظور توسعه کارآفرینی نسبت به تاسیس کانون کارآفرینان و خدمات مشاوره‌ای در استان اقدام شده است.

مهندس رضا نقی‌زاده درگفتگویی اختصاصی با خبرنگار ایلنا اظهارداشت: به منظور توسعه کارآفرینی و خدمات مشاوره‌ای کانون کار آفرینان در استان، بزودی تشکیل خواهدشد.

وی بابیان این نکته که هسته‌های مختلف کارآفرینی درسطح استان وجود دارد به منظور متمرکز و همگرایی این نهاد‌های کارآفرینی درمرکز استان، اداره کل تعاون کاررفاه اجتماعی راه اندازی خواهدشد.

وی تصریح کرد: کمیته کارآفرینی و توسعه اشتغال و تعاون دراستان برای اولین باراقدام شده که کمیته موصوف بصورت انفرادی با هر کدام از نهادهای کارآفرینی ارتباط برقرار کرده و بزودی همایش مشترک با کلیه نهادهای کارآفرینی درسطح استان اقدام خواهدشد.

وی به سیاست‌های اشتغال زایی دولت اشاره کرد و گفت: در راستای ایجاد اشتغال مولد برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان کانون کارآفرینان تشکیل می‌شود.

وی بر ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید کارآفرینی و استفاده از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب بانیازهای بازار کار(فعلی وآتی) و ارتقاءتوان کارآفرینی بامسئولیت نظام آموزشی(آموزش پرورش - دانشگاه‌ها - آموزش فنی حرفه‌ای) و توام کردن آموزش و مهارت و جلب همکاری بنگاه‌های اقتصادی جهت استفاده ازظرفیت آن‌ها برایجاد فرصت‌های شغلی جدید و پایدار تاکید کرد و گفت: استفاده ازتوسعه فناوری و اقتصاد دانش بنیان و آینده نگری یکی ازمولفه‌های مهم کانون کارآفرینی استان است.

وی بربهبود محیط کسب و کار و ارتقا شاخص‌های آن درسطح استان تاکید کرد و گفت: حمایت از بخش‌های خصوصی و تعاونی ازجمله ایده‌های توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی در استان است که جز برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز