خبرگزاری کار ایران

مراسم معارفه مدیر عامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۵۴۳

در مراسمی که در سالن اجتماعات شرکت برق برگزار شد ضمن تقدیر از صابر پرنیان، علی اکبر عسکری به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی معرفی شد.

به گزارش ایلنا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با بیان اینکه در حال حاضر در آذربایجان غربی ۱۱۸ هزار نفر بیکار وجود دارد که این افراد اغلب تحصیل کرده هستند، اظهار داشت: اگر تغییر در مدیریت نباشد پویایی در سازمان ایجاد نخواهد شد.

علیرضا رادفر با بیان اینکه مردم با ابزاری به نام انتخابات تغییر در روش‌ها و مدیریت را از دولت‌ها می‌خواهند، تصریح کرد: اینجابه‌جایی‌ها امری مسلم و اجتناب‌ناپذیر است و باید این تغییرات را به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه از حدود ۲ هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی در استان حدود یک هزار و ۲۴۹ واحد در حال تعطیلی و نیمه فعال است اظهار داشت: یکی از محل‌هایی که می‌تواند در موضوع کاهش نرخ بیکاری، حل مسائل و مشکلات اقتصادی و ایجاد رونق اقتصادی کمک کند استقرار شهرک‌های صنعتی و صنایع به خصوص صنایع کوچک در این شهرک‌ها است.

رادفر ادامه داد: امروز اهتمام دولت بر این است با دادن سرمایه در گردش و دادن وام‌های کم بهره این واحد‌ها را از حالت رکود خارج کند تا فرصت‌های شغلی از دست رفته بازیابی شود و در این راستا شهرک‌های صنعتی یکی از پتانسیل‌های بالقوه بازیابی فرصت‌های شغلی از دست رفته است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی رشد خوبی را در استان شاهدیم ولی این وضعیت چندان رضایت بخش نبوده و باید در هر شهر یک ناحیه صنعتی در کنار شهرک صنعتی ایجاد شود و تجهیز امکانات و فراهم کردن زیرساخت‌ها به منظور حل مسائل و مشکلات صنعتگران در شهرک‌های صنعتی مدنظر باشد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این مراسم گفت: ۹۲ درصد صنایع کل کشور مربوط به صنایع کوچک بوده و نظام برنامه‌ریزی کشور به حوزه صنایع کوچک توجه دارد.

مدیر عامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجانغربی نیز در این مراسم گفت: تلاش بر این است با اقتدار و جدیت بیشتر در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های دولت تدبیر و امید گام برداریم.

علی اکبر عسکری با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اولویت‌های این سازمان است، ادامه داد: با نگرش علمی و تغییر نگرش‌ها تلاش می‌شود وضعیت اقتصادی و تولید به سمتی هدایت شود که شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت خدمات‌رسانی به شهرک‌های صنعتی استان در شأن صنعتگران نیست اذعان داشت: شهرک‌های صنعتی در سال‌های گذشته به جهت تورم و مشکلات پیش رو به رکود کشیده شده و فعالیت واحد‌ها از رونق افتاده که تلاش بر این است با همکاری همه جانبه مسئولان ذیربط و مدیران ارشد استان و با تعامل مثبت خدمات در خور شأن در اختیار واحد‌ها قرار گیرد.

عسکری با تأکید بر اینکه باید زمینه فعالیت‌های مولد در شرکت شهرکهای صنعتی استان ایجاد شود، ادامه داد: شهرک‌های صنعتی باید با ارتقای کیفی در خدمت صنعتگران باشند.

مدیر عامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی، صابر پرنیان نیز در این مراسم اظهار داشت: ابتدای تیر ماه سال ۹۲ رتبه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در حوزه شهرک‌سازی که اصلیترین ماموریت شرکت به شمار می‌رود ۲۷ کشور بود که با همکاری مضاعف پرسنل شرکت و مسئولان استانی در عرض ۹ ماه رتبه شرکت به رتبه ۹ کشوری رسیده است.

وی با بیان اینکه از بدو تاسیس شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی زیر ۶۰۰ هکتار اسناد تفکیکی تهیه شده بود، ادامه داد: در ۹ ماه گذشته ۶۴۰ هکتار اسناد تفکیکی تهیه شده است.

پرنیان عنوان کرد: امسال ۵ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان تخصیص داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز