خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوکان

جامعه جهانی به شدت نیازمند روحیه ورزشکارانه است

فرماندار شهرستان بوکان گفت: دومین میزبانی مسابقات کشوری در شهرستان بوکان که نماد آرامش و امنیت استان آذربایجان غربی است به شکل باشکوهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمال خسروی در مراسم اختتامیه مسابقات بدمینتون کشوری که با حضور رئیس کمیته داوران ومشاور عالی فدراسیون بدمینتون برگزار شد، افزود: گونه بسیار زیبای میش مرغ که پرنده‌ای بسیار نادر بوده و زیستگاهش در شهرستان بوکان است به عنوان نماد فدراسیون بدمینتون انتخاب شده است که جذابیت بیشتری نیز به این مسابقات بخشیده است.

وی گفت: افتخار آمیز‌ترین زمان، ایامی است که جوانان و نوجوانان در فضایی سالم که پیوند دهنده دل‌ها و ایجاد کننده برادری و برابری بوده به رقابت می‌پردازند.

فرماندار شهرستان بوکان اظهار کرد: جامعه جهانی بشدت نیازمند روحیه ورزشکارانه، قهرمانی و پهلوانی است زیرا در فضایی سالم و بانشاط برای بدست آوردن هدفی خاص با هم به رقابت می‌پردازند.

خسروی افزود: ورزش بدمینتون در کنار ویژگی‌های روحی و روانی می‌تواند مسبب آرامش احساس قدرت و نماد خود باوری باشد.

وی گفت: کاش روزی برسد که همه جنگ‌های خاورمیانه در سراسر جهان به رقابت ورزشی تبدیل شود و پیروزی وشکست را در آن بپذیریم که این بخش بسیار مهمی از زندگی است.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات ۸۰ ورزشکار از ۱۶ استان کشور به مدت ۲ روز در شهر پرنده در حال انقراض «می‌ش مرغ» شهرستان بوکان با هم رقابت کردند.

کد خبر : ۳۲۰۱۴۹