خبرگزاری کار ایران

برخورد قانونی با مسافربرهای شخصی در بوکان

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان گفت: باید سازمان تاکسیرانی با مسافربرهای شخصی و متخلفان برابر قانون برخورد کند.

به گزارش ایلنا از بوکان، ایوب آذین‌پور در جلسه بررسی مشکلات تاکسی‌های سطح شهر که روز دوشنبه مورخ « ۲۱ دی ماه » در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از تاکسی‌داران زحمت‌کش شهر هدف از برگزاری جلسه را بررسی مشکلات، هم‌اندیشی، ارائه پیشنهادات و راه‌حل‌های ممکن جهت بهبود شرایط کنونی عنوان کرد.

وی ضمن مهم برشمردن جایگاه ناوگان حمل ونقل درون شهری در سخنانی اظهار کرد: ناوگان تاکسی‌رانی نقش بسیار مهم واساسی در روان‌سازی عبور و مرور شهری و تسریع در امور روزانه شهروندان دارد و این امر ویژه، به عنوان یکی از اصلی‌ترین شریان‌های زندگی شهری، در جابجایی شهروندان در سطح شهر، بسیار حائز اهمیت است.

آذین پور گفت: تاکسی‌داران نیز در حوزه خدمات رسانی باید وظیفه خود را به درستی در قبال مردم انجام داده و ارتباط گرم وصمیمی با آنها داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان بیان کرد: مسیر بندی تاکسی‌ها در سطح شهر به درستی ساماندهی نشده و بیشتر خدمات در خیابان اصلی شهر متمرکز است، لذا ضرورت دارد که به نقاط دیگر شهر نیزتوجه و به صورت مستمر توسط ناوگان حمل ونقل شهری ارائه خدمات شود.

وی گفت: دغدغه اصلی تاکسی‌داران، وجود مسافربرهای شخصی بوده که باید توسط سازمان تاکسیرانی نظارت و با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

آذین پور تصریح کرد: باید سازمان تاکسی‌رانی برای فرهنگ‌سازی در سطح شهر در حوزه ناوگان شهری، کارهای فرهنگی از قبیل نصب بنر، ارسال پیامک و پخش تیزر درتلویزیون شهری اقدام کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان در بخش پایانی سخنانش از تقویت گشت تاکسی‌رانی، ایجاد لاین ویژه تاکسی در خیابان اصلی و مستقر کردن پلیس راهنمایی و رانندگی در تقاطع‌های سطح شهر خبر داد.

کد خبر : ۳۳۷۶۰۹