خبرگزاری کار ایران

پیروزی دشوار شهرداری ارومیه مقابل متین‌ورامین

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۹۹۴

تیم والیبال شهرداری ارومیه با پیروزی 3 بر 2 برابر متین به چهاردهمین برد خود دست یافت.

به گزارش ایلنا، در این دیدار شاگردان جهانگیر سید عباسی که در دیدار رفت مغلوب یاران محمدترک هاشوند شده بود،با پاس دقیق سعید معروف موفق شد از شکست مقابل متین ورامین بگریزد وبازی باخته با برد وپیروزی ارزشمند تعویض نماید.

یاران سید عباسی در این دیدار با ترکیب اولیه سعید معروف،سید مهدی بازارگرد،آرمین تشکری،آرش کشاورزی،حامدرضایی،عبدالرضا علیزاده در زمین حضور یافت.

تیم متین صالحین ورامین در این مسابقه به رغم میزبانی سه بر دو مغلوب شهرداری ارومیه شد تا شاگردان جهانگیر سید عباسی سرمربی تیم ارومیه همچنان صدرنشین بمانند.

شهرداری ارومیه در ست های اول و سوم 25 بر 16 و 25 بر 23 مغلوب میزبان خود شد اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 15 بر 13 به پیروزی رسید تا از شکست در ورامین بگریزد.

متین در پایان هفته شانزدهم 29 امتیازی شد و در رتبه چهارم ماند و شهرداری ارومیه با 42 امتیاز، 14 برد و یک مسابقه بیشتر در صدر جدول ماند.

این دیدار دو ساعت و 23 دقیقه طول کشید و هزار و 400 تماشاگر داشت.

دو کارت زرد نیز از سوی داور این مسابقه به بازیکنان نشان داده شد که مصطفی شریفات از متین و آرش کشاورزی از شهرداری ارومیه این کارت ها را به دلیل اعتراض به داور دریافت کردند.

ابراهیم فیروزی و محمد عشق دوست به عنوان داوران اول و دوم و حسین پورکاشیان نیز به عنوان ناظر، فضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز