خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ارومیه خبرداد:

تهیه و تدوین طرح جامع سرمایه‌گذاری و گردشگری شهر ارومیه

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۱۶۵

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: طرح جامع سرمایه‌گذاری و گردشگری شهر ارومیه با هدف توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری و سرمایه‌گذاری در دست تهیه و تدوین است.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل  و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: به منظور افزایش سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در طرح‌های مختلف شهری ارومیه، شورای اسلامی شهر ارومیه با سیاست‌گذاری‌های خود همواره در نظر دارد از مشارکت‌های مردمی در امر سرمایه‌گذاری شهر ارومیه بهره‌مند شود.

 وی افزود: در این زمینه کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه اقداماتی را انجام و مقرر شده که معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه با بهره‌گیری از مشاوران متخصص در امر سرمایه‌گذاری برای تهیه طرح جامع آن در شهر ارومیه، نسبت به تهیه طرح جامع سرمایه‌گذاری و گردشگری اقدام کند.

محمدی تصریح کرد: بنابر این بسته‌های سرمایه‌گذاری برای طرح‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل و سایر فعالیت‌ها در حوزه شهرداری ارومیه تهیه می‌شود.

 وی طرح کمربندی بیرونی شهر، تراموای شهری، ساماندهی ناوگان اتوبوس‌رانی، طرح شهربازی مدرن شهر ارومیه و نیز ساماندهی رودخانه شهرچایی در محدوده شهری ارومیه از دانشگاه صنعتی تا پل "اوش‌گوزکورپو" را  جمله طرح‌هایی عنوان کرد  که بسته‌های سرمایه‌گذاری آن در دست تدوین است.

 سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: شورای اسلامی  شهر ارومیه از پروژه دهکده سلامت و سایر طرح‌های مشابه که به پیشنهاد سرمایه‌گذاران امکان احداث آن در شهر ارومیه وجود داشته باشد استقبال می‌کند.

 وی با اشاره به اینکه طرح‌های مشارکتی شهرداری ارومیه عموما در دو بخش تبدیل به بسته‌های سرمایه‌گذاری می‌شود،افزود: در این باره در بخش نخست، زمین از سوی شهرداری در اختیار سرمایه‌گذار قرار گرفته، که به این ترتیب با محاسبات فنی و مالی درصد مشارکت شهرداری و سرمایه‌گذار با توجه به سیاست‌های ابلاغی شورای اسلامی شهر تعیین می‌شود.

رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل  و بر نامه ریزی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطر نشان کرد: از کلیه همشهریان و هموطنان ایرانی تقاضا می‌شود که در شهر ارومیه سرمایه گذاری کرده و یا با تشکیل کنسرسیومی از شرکت های داخلی و خارجی در امر سرمایه گذاری در شهر ارومیه که خوشبختانه بسترهای آن نیز که توسط شورای شهر و شهرداری فراهم شده است، ما را یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز