خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره اصناف آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری جلسه آموزشی اعضای هیأت مدیره و بازرسان اتحادیه‌های صنفی مرکز استان

asdasd
کد خبر : ۳۴۰۴۵۶

اولین جلسه آموزشی اعضای هیأت مدیره و بازرسان اتحادیه‌های صنفی مرکز استان برگزار شد.

نیازی رئیس اداره امور اصناف در گفت وگو با ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مطابق برنامه‌ریزی معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان و در راستای ارتقای سطح آگاهی اعضای هیأت مدیره و بازرسان اتحادیه‌های صنفی مرکز استان از قوانین و مقررات نظام صنفی، کلاس‌های آموزشی یک‌روزه در مقطع مقدماتی با همکاری اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد.

وی افزود: در این رابطه اولین جلسه آموزشی در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان با حضور اعضای هیأت مدیره و بازرسان پنج اتحادیه صنفی فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر، فروشندگان کیف و کفش، خواربار فروشان، فروشندگان مصالح ساختمانی، حبوبات فروشان و فروشندگان لاستیک و پنچرگیری برگزار و نیز سایر اتحادیه ها طبق جدول زمانبندی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات اجرایی برگزاری انتخابات اتحادیه استان تصریح کرد: لازمه اجرای صحیح قوانین توسط هیأت مدیره و بازرسان اتحادیه‌های صنفی و نیز حفظ حقوق صنفی اعضاء در گرو آموزش ضوابط و مقررات قانون نظام صنفی است.

در ادامه ضیائی مشاور حقوقی معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان، کلیات و مفاهیم قانون نظام صنفی را به شرح سرفصل ذیل، بصورت مشروح توضیح داده و در خلال آن نیز بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مربوطه را اعلام کرد.

لازم به ذکر است که سرفصل مطالب ارائه شده در این جلسه، تعریف قانونی اتحادیه،اهداف، وظایف و اختیارات آن، وظایف اعضای هیأت مدیره و تکالیف بازرس، کمیسیون های پنج‌گانه اتحادیه، امور مالی، منابع مالی و نحوه صدور پروانه کسب بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز