خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان خبرداد:

تشدید پایش زیستگاه‌های آبی بوکان در فصل زمستان

asdasd
کد خبر : ۳۴۲۱۸۶

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان از پایش و کنترل مداوم زیستگاه‌های آبی توسط یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از بوکان، محمد احمدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: نظر به تاکید مکرر اداره کل و نهادهای درگیر با مبحث بیماری آنفلوآنزای طیور و نیز بارش‌های خوب امسال و سفیدپوش شدن اکثر مناطق زیستگاهی شهرستان بوکان و لزوم پایش و کمک رسانی احتمالی به حیات وحش، یگان حفاظت محیط زیست بوکان بصورت شبانه روزی در حین گشت زنی و کنترل زیستگاه‌های این شهرستان است.

وی افزود : مامورین یگان حفاظت محیط زیست با حضور در منطقه ممنوعه سد بوکان و سواحل زرینه رود این زیستگاه آبی با ارزش را به لحاظ وجود تلفات احتمالی پرندگان و نیز از حیث وجود تخلفات شکار و صید مورد کنترل و پایش قرار دادند .

احمدی افزود : در این برنامه کلیه مسیرهای منتهی به منطقه ممنوعه سد بوکان بازرسی و کنترل شد که بحمد اله موارد تلفات پرندگان مشاهده نشد .

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان گفت: در ادامه مسیر رودخانه زرینه تا روستاهای انتهای مسیر این شهرستان مورد پایش و کنترل قرار گرفت. همچنین از صیادان مستقر در این مسیرها که بصورت قانونی و با در دست داشتن مجوز صید مشغول صید ماهی هستند بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز