خبرگزاری کار ایران

در نامه ارسالی فدراسیون والیبال؛

سازمان لیگ رای خود در مورد دیدار شهرداری ارومیه و پیکان تهران را اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۰۶۱

سازمان لیگ فدراسیون والیبال رای نهایی خود را در خصوص بازی شهرداری ارومیه و پیکان صادر شد.

به گزارش یلنا، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در خصوص حواشی به وجود آمده در بازی دو تیم شهرداری ارومیه و پیکان تهران رای نهایی خود را صادر کرد.

در نامه ارسالی سعید درخشنده رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال خطاب به مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه آمده است:

احتراما ، ابتدا لازم میدارم از حضور بیش از 6000 نفر تماشاچیان واقعی ارومیه که در کلیه مسابقات که به میزبانی آن شهر برگزار میگردد سپاسگزاری نمایم.

لذا برابر گزارش آقای حمید حق بین ناظر مسابقه روز چهارشنبه 21 بهمن ماه بین تیمهای شهرداری ارومیه و پیکان تهران اتفاقاتی رخ داد که به شرح زیر اعلام میگردد:

پرتاپ تعدادی سکه و اشیاء به داخل زمین بازی در جریان مسابقه که ضمیمه گزارش است.

پس از پایان مسابقه و هنگام انجام پروتکل ناگهان یک عدد پیچ به داخل زمین پرتاپ شد که متاسفانه به پیشانی فرهاد سال افزون بازیکن تیم پیکان اصابت کرد که منجر به مجروح شدن وی گردید که شاید حتی به بازیکنان تیم شهرداری ارومیه اصابت می کرد.

با توجه به اینکه این مسئله هیچ تاثیری در نتیجه رده بندی نداشته و اتفاقات فوق ( دور از انتظار بوده ) است ، بنابر این دستور فرمائید ترتیبی اتخاذ گردد که در مسابقات پلی آف که به میزبانی ارومیه برگزار می شود با جدیت در امر امنیت برگزاری مسابقات دقت بیشتری بعمل آید.بدیهی است در صورت تکرار همچنین اتفاقاتی برابر مقررات اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز