خبرگزاری کار ایران

فرماندار تکاب عنوان کرد:

برگزاری مستمر انتخابات از دستاوردهای بزرگ نظام است

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۳۹۴

فرماندار تکاب گفت: برگزاری باشکوه و مستمر انتخابات مختلف در کشور از دستاوردهای بزرگ و ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایلنا، ایرج ثقفی گفت: برگزاری باشکوه و مستمر انتخابات مختلف در کشور از دستاوردهای بزرگ و ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ثقفی در جمع اهالی بخش تخت سلیمان تکاب با اشاره به اهمیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان با بیان این مطلب افزود: در کشور ما هر ساله یک انتخابات به صورت با شکوه و با حضور گسترده مردم برگزار شده است که این دستاورد بزرگی برای نظام به شمار می رود.

وی گفت: این دستاورد بزرگ باید با حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند تکرار و پاسداری و حراست شود.

ثقفی اظهار کرد: تجربه و تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران نشان داده در هر برهه که حضور مردم در انتخابات پرشور و پررنگ بوده، این امر به نفع مردم، کشور و نظام تمام شده است.

وی گفت: انتخابات یکی از شیوه های اصلی و اساسی حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است و این مسئله در کشور ما به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است.

ثقفی بیان کرد: برگزاری انتخابات پرشور مردمی مانع از حاکم شدن یک نوع تفکر خاص در کشور شده و موجب چرخش نخبگان در قدرت می شود.

وی افزود: مشارکت گسترده در انتخابات دشمنان نظام را نا امید کرده و موجب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

فرماندار تکاب با اشاره به آغاز اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) گفت: موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان حاصل ایستادگی ملت، پاسداری از خون شهدا و تدابیر مذاکره کنندگان بود.

ثقفی افزود: شکستن زنجیره تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران با تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای، نمونه و مصداق کاملی از عمل به فرمایش رهبری و اطاعت از معظم له و پاسداری از خون شهدای والامقام است.

وی از دکتر ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان به عنوان یک نعمت بزرگ برای نظام و نماد سربلندی کشور یاد کرد و گفت: امروز تمام کشورهای دنیا آرزو می کنند وزیری مانند ایشان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز