خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی:

بازار شب عید با تدابیر اتخاذ شده آرام خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۰۲۷

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و برنامه ریزی های صورت گرفته، شاهد بازار آرامی در عرضه مایحتاج شب عید مردم باشیم.

به گزارش ایلنا، «نادر صفرزاده»در سومین جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با حضور اعضای ستاد برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: ورود دولت به بحث تنظیم بازار در راستای صیانت از خریدار و تولیدکننده در آستانه شب عید است.

وی با بیان اینکه مشکلات صنفی تولیدکنندگان بخش کشاورزی باید در کارگروه‌های تخصصی پیگیری شود، به رتبه ششم ارومیه در لیست شهرهای هوشمند اشاره و اظهار کرد: تولیدات بخش کشاورزی باید به خوبی رصد شود تا شاهد افت و خیز در بازار فروش هم نباشیم.

صفرزاده با اشاره به افت و خیزهای قیمت درسال‌های گذشته، اضافه کرد: این افت و خیزها در همه کشورها وجود دارد، اما امیدواریم امسال چنین مشکلی در هیچکدام از بخش ها اتفاق نیفتد و این نیازمند همدلی مسئولان و مردم در بخش های مختلف اقتصادی است.

این مقام مسئول، وظیفه ستاد تنظیم بازار را به نظم درآوردن بازار عنوان کرد و گفت: کالاهای توزیع شده توسط ستاد تنظیم بازار، چون با واسطه دولت تو زیع می شوند باید کیفیت مطلوب داشته باشند.

وی با بیان اینکه سامانه های پاسخگویی به شکایات مردمی باید معرفی شوند، افزود: شبکه های توزیع نیز باید معرفی شده و امکان دسترسی برای عموم مردم فراهم شود.

گفتنی است، 250 بازرس در بخش‌های کالایی و خدماتی با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه ها تا 15 فروردین سال 95 در اجرای طرح ویژه نظارتی همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز