خبرگزاری کار ایران

/روز مردم؛انتخاب مردم/

مردم مهاباد در آستانه خلق حماسه‌ای دیگر

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۵۵۸

با آغاز دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان شهرستان مهاباد آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است و مردم این شهرستان آماده حماسه آفرینی دیگر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مردم شهرستان مهاباد همگام با ملت آگاه ایران در حال آماده شدن برای رقم زدن صفحه‌ای جدید در تاریخ جمهوری اسلامی می‌شوند و می‌روند تا بلوغ سیاسی و عزم و اراده ملی برای تداوم مردم سالاری دینی را به نمایش بگذارد.

انتخابات مجلس دهم، آغاز فصلی تازه است که ملت، بر اساس آن برای دوره‌ای چهار ساله نمایندگان خود را به مرکز قانون‌گذاری و تصمیم‌گیری می‌فرستند. فصلی که ۹ دوره قانون‌گذاری مجلس را پشت سر دارد و می‌تواند از آن تجربه برای انتخابی دقیق تر و سنجیده تر اقدام کنند.

رای اولی‌های مهاباد همچون دیگر هموطنان در تکاپوی شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه سال جاری هستند و شور و اشتیاق برای حضور در این حماسه سیاسی در آنها موج می‌زند.

مردم مهاباد امروز بار دیگر پای صندوق‌های رأی آمده اند تا ثابت کنند فارغ از رنگ‌ها و گروه بندی‌های سیاسی برای عزت و اقتدار ایران اسلامی وارد صحنه انتخاب می شوند تا خالق حماسه‌ای دیگر باشند.

شایان ذکر است 500 نفر ناظر بر روند برگزاری انتخابات در این شهرستان نظارت دارند و از این تعداد 480 نفر به عنوان ناظر و 20 نفر نیز به عنوان سرناظر در شعب اخذ رأی بر روند اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نظارت کامل خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز