خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد

کاهش 70 درصدی میزان تخلفات در آموزش و پرورش آذربایجان غربی

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آموزش و پرورش استان با برگزاری دوره‌های ویژه برای مدیران و معلمان توانسته است 70 درصد از میزان تخلفات را کاهش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فریدون سید مصطفوی در جلسه مدیران و معلمان مدارس دوره ابتدایی که با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: مدرسه و نیروی انسانی محور تمام فعالیت های آموزش و پرورش است.

وی افزود: آموزش و پرورش استان با برگزاری دوره های ویژه برای مدیران و معلمان توانسته است 70 درصد از میزان تخلفات را کاهش دهد.

سید مصطفوی ادامه داد: ایجاد و راه اندازی سامانه ارتباطی مدیر کل با اولیا و مدیران مدارس سبب شد تا 5 هزار و 437 مدرسه ارتباط بی واسطه با مدیر کل برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه 180 نفر از 24 منطقه استان جز اعضای اتاق فکر در آموزش و پرورش است، گفت: بر اساس تمهیدات صورت گرفته 60 نفر از مدیران مدارس به صورت فصلی با مدیر کل و معاونین وی دیدار و به عنوان نمایندگان مدارس مسائل و مشکلات را بازگو می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی کسب رتبه سوم در امر جذب بی سوادی، رتبه برترکشوری در امر ساماندهی نیروی انسانی، رتبه برتر کشوری در مشاوره تحصیلی، رتبه سوم کشوری در احصاء اسناد، املاک و فضا، رتبه اول استانی در برگزاری نماز در بین سایر دستگاه های اجرایی را از اهم رتبه های کسب شده در آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

وی ثبت اولین موزه مدرسه کشور در استان، ایجاد خانه هنرمندان، اجرای طرح مدرسه پویا محل امن از مهم ترین طرح های اجرایی استان آذربایجان غربی در حوزه آموزش و پرورش است.

سید مصطفوی با بیان اینکه امید ما در آموزش و پرورش مقطع ابتدایی است، گفت: اگر تربیت و آموزش دانش آموزان در این مقطع به درستی صورت گیرد در تمام مقاطع تحصیلی  پیشرفت به خوبی صورت می گیرد.

کد خبر : ۳۵۲۰۰۵