خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان تکاب خبر داد

مشارکت 76 درصدی مردم تکاب در انتخابات مجلس دهم

فرماندار شهرستان تکاب گفت: 76 درصد از جمعیت تکاب در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به پای صندوق‌های رأی رفتند.

ایرج ثقفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تقدیر و تشکر از حضور حماسی و باشکوه مردم شهرستان تکاب در انتخابات هفتم اسفندماه افزود: در این دوره از انتخابات در شهرستان تکاب بیش از 45 هزار نفر  از واجدین  شرایط رأی دادن در انتخابات شرکت کردند.

وی تصریح کرد: مشارکت مردم شهرستان تکاب در این دوره از انتخابات بسیار چشمگیر بوده و نسبت به دوره‌های قبل افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان تکاب  از حضور گسترده مردم در انتخابات قدردانی کرد و افزود: حضور پرشور و توأم با آرامش  مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار ملی، عزت و عظمت کشور شده است.

وی ادامه داد : ملت بزرگ ایران با حضور گسترده و مشارکت بالا در انتخابات باردیگر حماسه بزرگی خلق کردند و ثابت کردند همچنان به آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا پایبند هستند.

وی افزود: نمایندگان منتخب مردم باید قدردان این حضور گسترده بوده و برای خدمت رسانی بهتر به مردم به این حضور گسترده پاسخی شایسته بدهند.

کد خبر : ۳۵۲۳۳۴