خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی آذربایجان غربی:

نگاه ویژه‌ای به رشته‌های راگبی، سپک تاکرا و جت اسکی داریم

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۵۳۱

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان آذربایجان غربی گفت: نگاه ویژه‌ای به رشته‌های راگبی، سپک‌تاکرا و جت اسکی در سطح استان داریم.

به گزارش ایلنا، خانم"لیلا خوش نیت" در گفت و گو با سایت خبری فدراسیون انجمن‌های ورزشی با بیان این مطلب افزود: ما علاوه بر اینکه در ورزش‌های هوایی به عنوان یک پرچمدار در ایران هستیم در رشته های دارت، فوتبال روی میز، طناب کشی و دراگون بوت هم شرایط مناسبی داریم و درصدد هستیم که با نگاه ویژه به رشته های دیگر مثل راگبی، سپک تاکرا و جت اسکی آنها را هم در سطح استان توسعه و تعمیم بدهیم.

وی فعالیت هیات آذربایجان غربی در سال 94 را امیدوار کننده توصیف کرد و اذعان داشت: در سال 94 ما میزبانی 2 مسابقه مهم را برعهده داشتیم که جشنواره پاراگلایدر کشوری در منطقه سیلوانا ارومیه و مسابقات فوتبال روی میز قهرمانی کشور در بوکان از اهم این برنامه ها بود.

خوش نیت تصریح کرد: علاوه بر اینها برگزاری مسابقات طناب کشی و فوتبال رومیز در سراسر استان به مناسبت دهه فجر، برپایی مسابقات دارت کارکنان در سطح استان و همچنین حضور فعال در نمایشگاه دهه فجر از دیگر فعالیت های قابل توجه هیات در سال جاری به شمار می آید.

رئیس هیات آذربایجان غربی، بوکان را یکی از شهرستانهای فعال و اکتیو معرفی کرد و گفت: علاوه بر ارومیه، بوکان یکی از شهرستانهای فعال و پویا است که رشته های تحت پوشش را به خوبی مدیریت می کند و حتی میزبانی مسابقات استانی طناب کشی و رقابتهای فوتبال رومیز را هم طی 2 هفته آینده برعهده دارد.

او اضافه کرد: از دیگر برنامه های آتی برپایی جشنواره پاراگلایدر و پاراموتور طی هفته جاری در "کوه زنبیل" است.

خوش نیت ظرفیت این استان برای میزبانی مسابقات بین المللی به خصوص در رشته های هوایی را مناسب خواند و تصریح کرد: طبق برنامه مردادماه سال 95 جشنواره بین المللی پاراگلایدر را در منطقه سیلوانا برگزار می کنیم و میزبان خلبانان کشورهای مختلف جهان خواهیم بود که این از مهمترین برنامه های ما در سال آینده به شمار می آید.

وی اظهار داشت: در این راستا از نمایندگان 15 سازمان و ارگان دعوت به عمل آورده ایم تا در جلسه ای مشترک از حمایتهای آنها برای کمک به برگزاری این رویداد مهم بین المللی و مساعدت در جهت تقویت رشته های تحت پوشش بهره مند شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز