خبرگزاری کار ایران

با کسب ۳ مدال طلا و یک برنز

آذربایجان غربی نائب قهرمان مسابقات رزمی کارگران کشور شد

تیم آذربایجان غربی در مجموع نتایج تیمی، عنوان دوم مسابقات قهرمانی او- اسپرت کارگران کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پایان مسابقات او - اسپرت قهرمانی کارگران کشور که در شهرستان همدان برگزار شد، تیم شایسته آذربایجان غربی با کسب 3 مدال طلا و یک برنز پس از تیم خوزستان که عنوان قهرمانی را بدست آورد در جایگاه دوم ایستاد و فارس در رده سوم قرار گرفت.

اولین دوره مسابقات او- اسپرت قهرمانی مردان و بانوان کشور در سه رده سنی و بخش های هنری، رزمی و رزمی مبارزه ای در همدان برگزار شد.

 اولین دوره مسابقات او - اسپرت قهرمانی مردان و بانوان کشور انتخابی تیم ملی طی روزهای 13 و 14 اسفندماه در مجموعه ورزشی کارگران همدان برگزار و ورزشکاران 15 استان کشور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و استایل های: هنری ( آمادای تک ستاره و دو ستاره) رزمی و رزمی مبارزه ای ( اهمتان و اوکسیان)  و در 10 وزن با هم به رقابت پرداختند.

مسابقات رزمی مبارزه‌ای در دو رده جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

گفتنی است در این مسابقات تیم آذربایجان غربی با مدال های طلای مهدی امیرخانی در وزن 72 کیلوگرم، مهدی شادمان در 86 کیلوگرم و سعید سلیمان زاده در 95 کیلوگرم و مدال برنز مهدی شادمان در 90- کیلوگرم به کار خود پایان داد.

اولین دوره مسابقات او- اسپرت قهرمانی مردان و بانوان کشور به همت فدراسیون ورزش کارگری، انجمن او - اسپرت کشور به میزبانی همدان برگزار شد.

کد خبر : ۳۵۲۹۷۰