خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای اداری مطرح شد؛

مشارکت بیش از 70 درصدی مردم شاهین‌دژ در انتخابات مجلس دهم

asdasd
کد خبر : ۳۵۳۳۱۷

فرماندار شهرستان شاهین‌دژ صبح امروز در جلسه شورای‌اداری از مشارکت بالای 70 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین عباسی در ششمین جلسه شورای‌اداری شهرستان ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و رحلت عالم وارسته آیت‌الله واعظ طبسی با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رأی شهرستان شاهین‌دژ گفت: بحمدالله شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند همراه با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی بودیم که این مهم برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب ثبت کرد.

نماینده‌عالی دولت تدبیر وامید در شهرستان شاهین دژ تصریح کرد:در سطح این شهرستان  70 هزار نفر واجد الشرایط رای دادن بودند که بیش از 70 درصد آنها در این انتخابات حضور پیدا کردند .

فرماندار شهرستان شاهین‌دژ اظهارداشت: مردم هفتم اسفند پای صندوق‌های رأی به عقلانیت، اعتدال و میانه‌روی رأی دادند و ثابت کردند همواره برای پاسداری از ارزش‌ها وآرمان‌های نظام و انقلاب ثابت‌قدم ایستاده‌اند.

فرماندار شهرستان شاهین‌دژ با اشاره به وظیفه خطیر مسئولان در قبال مردم افزود: مسئولان بعد از انتخابات رسالت سنگینی بر دوش دارند. تسریع در روند رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و زمینه‌سازی برای توسعه و آبادانی کشور از وظایف مسئولان خصوصا نمایندگان محترم با همکاری دولت است.

فرماندار شهرستان شاهین دژ با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها درخصوص عدم توجه به ظرفیت‌های مختلف شهرستان شاهین‌دژ در بخش‌های مختلف معدنی، کشاورزی و گردشگری گفت: هیچ برنامه‌ریزی و تدبیری سال‌های اخیر برای توسعه و گسترش ظرفیت‌های مختلف شهرستان بویژه در بخش کشاورزی انجام نشده است.

فرماندار شهرستان شاهین‌دژ در پایان گفت: تمامی تمهیدات و زمینه‌ها باید برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان توسط مدیران دستگاه‌های  اجرایی آماده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز