خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:

حقوق اصناف و مصرف کنندگان باید مراعات شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۱۳۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: بررسی و تصویب قیمت کالا و خدمات در هر فصل سال انجام گیرد تا حقوق اصناف و مصرف کنندگان مراعات شود.

به گزارش ایلنا، جعفر صادق اسکندری در یازدهمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان آذربایجان غربی که با حضور کلیه اعضاء در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد ، با اشاره به تاثیر اصناف در حوزه‌های مختلف از جمله تولید، به عنوان بنگاه‌های اقتصادی و شبکه توزیع کالا اظهار داشت: اتحادیه‌های صنفی باید چابک و فعال رسته‌های آن بصورت همگن مدیریت شود تا ارائه خدمات آن به اعضاء مطلوب باشد.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت سیستماتیک اتاق اصناف گفت: می بایست شاخص‌های عملکرد اتحادیه ها در هر فصل مورد بررسی قرار گرفته تا نقاط ضعف و قوت آن در جهت بهینه سازی مشخص شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: بررسی و تصویب قیمت کالا و خدمات در هر فصل سال انجام گیرد تا حقوق اصناف و مصرف کنندگان مراعات شود.

در ادامه جلسه بودجه پیشنهادی سال 95 اتاق اصناف مرکز استان به تصویب اعضا رسید و مقرر شد اتاق اصناف مرکز استان به منظور بررسی کارشناسی سرفصل‌ها و محورهای بودجه پیشنهادی به تفکیک نسبت به تشکیل جلسات تخصصی با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط اقدام کنند.

همچنین در این جلسه برخی نرخ های پیشنهادی انواع شیرینی و خشکبار مورد بررسی وتصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز