خبرگزاری کار ایران

معاون امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی

کشیک‌های بازرسی در تعطیلات نوروز بر اصناف نظارت داشته باشند

معاون امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: کشیک‌ها بازرسی در ایام نوروز بر فعالیت اصناف و مراکز اقامتی و پذیرایی نظارت مستمری داشته باشند تا ارائه خدمات به مسافران به نحو احسن انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تقی کهوریان درهفتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفراستان با بیان اینکه آذربایجان غربی از ظرفیت غنی در حوزه گردشگری برخوردار است گفت: مجاورت استان با مرزهای ۴ کشور خارجی، بناهای تاریخی و طبیعت بکر مسافران زیادی را برای سفر به آذربایجان غربی فرامی خواند و باید با برنامه ریزی و نظارت دقیق در کار‌ها با ارائه خدمات مطلوب، رضایت مسافران به استان را جلب کرد.

وی با اشاره به دستورالعمل اجرایی کمیته‌های ستاد خدمات سفرافزود: تنظیم بازارو نحوه ارائه خدمات، کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده سیستم نظارتی به گونه‌ای برنامه ریزی کند تا درایام نوروز، کشیک‌ها بازرسی برفعالیت اصناف و مراکز اقامتی و پذیرایی نظارت مستمری داشته باشند تا ارائه خدمات به مسافران به نحو احسن انجام شود.

معاون امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در حوزه بهداشت ودرمان نیزسلامت غذایی و تامین خدمات درمانی از اولویت‌های اصلی است و دانشگاه علوم پزشکی باید با تعیین کشیک پزشکان متخصص در مراکز درمانی و اورژانس وفعالیت مراکز پذیرایی وعرضه محصولات غذایی اقدام لازم را انجام دهد.

تقی کهوریان درخصوص ایمنی جاده‌ها نیز خاطرنشان کرد: کاهش حوادث رانندگی از مهم‌ترین اولویت‌های این ستاد در ایام نوروز است و باید اداره کل راه وشهرسازی و سایر نهادهای مسئول درکاهش تلفات جاده‌ای و افزایش ایمنی در جاده‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

در ادامه این جلسه روسای کمیته‌های اجرایی ستاد خدمات سفر استان گزارشی از اقدامات انجام شده برای آمادگی درارائه خدمات به مسافران درایام نوروز ارائه کردند.

کد خبر : ۳۵۴۵۸۰