خبرگزاری کار ایران

معاونت نظارت بر اجرای استاندارد:

واحدهای تولیدی با استفاده از دانش روز خود را در بازار صادرات ماندگار کنند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۶۲۴

معاونت نظارت بر اجرای استاندارد گفت: واحدهای تولیدی با بهره گیری از دانش روز و افزایش سطح تکنولوژی به ماندگاری خود در بازارداخل و صادراتی کمک می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید مرندی مقدم در بازدید از واحد تولیدی محورسازان چی چست واقع در 10 کیلومتری جاده ارومیه-مهاباد ، با بیان اینکه واحدهای صنعتی در دوران تحریم توانستند از اقتصاد کشور حفاظت کنند، گفت: واحدهای تولیدی با بهره گیری از دانش روز و افزایش سطح تکنولوژی به ماندگاری خود در بازارداخل و صادراتی کمک می کنند.

منصور جلایر ، مدیرکل استاندارد استان آذربایجان غربی نیز در این بازدید با توضیح اینکه در شرایط پسا تحریم کالاهای بی کیفیت از چرخه اقتصادی حذف می شوند، اظهار داشت : در بازار جهانی هر کالایی به راحتی مورد استقبال قرار نمی گیرد.

جلایر با اشاره به همراهی و مساعدت اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی با واحدهای تولیدی که محصولات خود را منطبق با استاندارد تدوین شده تولید و عرضه می دارند افزود : با تسهیل فرآیند واردات مواد اولیه و صادرات  به آندسته از واحدهای تولیدی که محصولات خود را منطبق با استانداردها تولید می کنند، کمک می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز