خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:

کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۸۱۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفرصادق اسکندری در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل استان در حوزه صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: خوشبختانه آذربایجان‌غربی، استانی پیش‌رو در مبارزه با آفات و بیماری‌های دامی و پرندگان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: باید در حوزه پدافند غیر عامل که مبحثی بسیار مهم است آگاهی‌های لازم را داشته و بر مبنای اصول و قواعد آن گام برداشت.

وی با تاکید بر اینکه هم در جمهوری اسلامی ایران و هم در نظام بین‌الملل، پدافند غیرعامل یک اصل اساسی است تصریح کرد: در این رابطه باید فرهنگ‌سازی پدافند غیرعامل در تمامی حوزه‌ها و صنایع انجام گیرد.

اسکندری افزود: خوشبختانه در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران و فداکاری نیروی انتظامی، سپاه و مرزبانی خطری را احساس نکرده و کشورمان در امنیت کامل به سر می‌برد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی پدافند غیرعامل در شهرک‌های صنعتی به شکل منطقه‌ای بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در واحدهای تولیدی استان نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و منظم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز