خبرگزاری کار ایران

شهردار نقده مطرح کرد:

موفقیت در حوزه عمران و زیباسازی با پشتوانه فرهنگی ممکن است

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۸۲۵

شهردار نقده گفت: موفقیت در حوزه عمران و زیباسازی با پشتوانه فرهنگی ممکن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مختار فتحی‌پور شهردار نقده در نشست هم‌اندیشی درباره برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و شهرداری نقده که در سالن جلسات فرمانداری نقده برگزار شد، با اشاره به طرح های پیشنهادی در حوزه سالمندان، دانش‌آموزان، بانوان، دبیران و معلمین به تشریح طرح پیشرفته "NBN " پرداخت که امروز در اکثر شهرهای پیشرفته دنیا اجرا می شود.

فتحی پور گفت: بدون توجه به فرهنگ شهروندی، صرفا با انجام اقدامات عمرانی نمی‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم و لازم است که فرهنگ شهروندی را ارتقاء دهیم.

وی با تأکید بر اینکه "اگر بخواهیم در حوزه عمران و زیباسازی موفق شویم پشتوانه‌اش مسائل فرهنگی است" اظهار کرد: اگر امروز در مشارکت عمومی ضعیف هستیم دلیل‌اش این است که نه تنها زمینه مشارکت عمومی را فراهم نکرده ایم، بلکه فکر خودمان را هم درباره مدیریت شهری عوض نکرده‌ایم.

فتحی پور با بیان اینکه ظرفیت های شهری را با هم همسو نکرده ایم، افزود: خروجی کارهای فرهنگی ادارات و دستگاه ها ملموس نیست.

شهردار نقده همچنین درخواست کرد که برنامه های فرهنگی ادارات با برنامه های فرهنگی شهرداری و شورای شهر یکی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز