خبرگزاری کار ایران

برای تقویت خطوط ارتباطی مخابراتی؛

دکل‌های مخابراتی فوریت‌های پزشکی شهرستان سردشت تعمیر و بازسازی شدند

asdasd
کد خبر : ۳۵۴۹۷۱

ایلنا: دکلهای مخابراتی فوریتهای پزشکی در راستای برقراری ارتباطات مردمی جهت تسریع حضور به موقع تکنسین های فوریت های پزشکی برسر صحنه تصادفات ، ارائه خدمات درمانی به مصدومین و کمک رسانی به بیماران نیازمند و همچنین ارتباط بین بخشی واحدهای 115 جاده ای شهرستان سردشت توسط شرکت مخابراتی خصوصی تعمیر و بازسازی شدند .

به گزارش خبرنگار ایلنا، ریبین سوری مسئول فوریت‌های پزشکی سردشت درخصوص رسالت فوریت پزشکی این مرکز گفت: فوریت پزشکی به حادثه‌ای گفته می‌شود که در آنها احتمال تهدید حیات یا ایجاد آسیب و معلولیت دایمی برای فرد متصور می‌شود و باید به سرعت برای جلوگیری از مرگ یا آسیب فرد اقدامات اورژانسی  انجام شود.

مسئول فوریت‌های پزشکی سردشت افزود : پرسنل فوریت‌های پزشکی رسیدگی به شرایط جسمی و روحی بیماران و سانحه دیدگان، شروع اقدامات درمانی و در صورت نیاز انتقال مصدوم و یا بیمار را بر عهده دارند.

سوری ارتقای دسترسی عمومی به خدمات فوریت‌های پزشکی، کاهش بار مرگ و میر، معلولت‌ها و عوارض ناشی از حوادث و سوانح اعم از ترافیکی و غیر ترافیکی، ارتقای ارائه خدمات اورژانسی، کاهش میزان جراحات ناشی از تصادفات جاده‌ای، کاهش زمان رسیدن بر بالین مصدومین و بیماران را از اهداف کلی مراکز فوریت‌های پزشکی دانست و گفت: دکل‌های مخابراتی برای اجرایی‌کردن این اهداف بسیار حائز اهمیت هستند تا بتوان نقش امدادرسانی را به خوبی در منطقه ایفا کرد.

وی در ادامه گفت : تعمیر و بازسازی دکل‌های  45،40،24 و 6 متری مخابراتی این مرکز  برای ارتباط بی‌سیمی در 4 نقطه شهرستان سردشت توسط شرکت مخابراتی خصوصی تعمیر و بازسازی شدند .

مرکز فوریت‌های پزشکی سردشت با اسقرار 4 پایگاه جاده‌ای 115 و 25 نفر تنکسین فوریتهای پزشکی آماده ارائه خدمات امدادی به مردم شریف این شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز