خبرگزاری کار ایران

فرماندار شاهین دژ مطرح کرد:

کشت گلخانه‌ای بهترین راه برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشاورزی شاهین دژ

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۴۲۴

فرماندار شهرستان شاهین دژ گفت: کشت گلخانه‌ای بدلیل استفاده کم از آب و بازده بیشتر بهترین راه برای بهره برداری از ظرفیت های بزرگ کشاورزی شهرستان شاهین دژ است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین عباسی در بازدید از طرح کشت گلخانه ای در شهرستان ارومیه گفت: کشت گلخانه ای باید به عنوان محور اصلی توسعه کشاورزی منطقه جایگاه واقعی خود را در این شهرستان پیدا کند و برای دستیابی به این هدف ضروری است تا سیاست های ترغیبی و تشویقی برای کشاورزان و سرمایه گذاران به منظور توجه بیشتر به کشت گلخانه ای و همچنین تنوع کشت اعمال شود.

فرماندار شهرستان شاهین دژ با اشاره به حمایت دولت از طرح های گلخانه‌ای گفت: با توجه به رویکرد دولت در توسعه کشت گلخانه ای، لازم است تا جهاد کشاورزی سیاست های تشویقی و ترغیبی مناسبی را برای کشاورزان تدوین و زمینه توسعه این کشت راهبردی را در شهرستان فراهم کند.

به گفته فرماندار تاکنون اطلاع رسانی مناسبی در خصوص مزایای کشت گلخانه ای در سطح شهرستان شاهین دژ انجام نشده و در این زمینه رسانه ها باید بستر مناسب برای تحقق این مهم و توسعه بیش از پیش بخش کشاورزی را در عرصه رونق اقتصادی منطقه فراهم کنند.

عباسی تصریح کرد: با اجرای طرح کشاورزی گلخانه ای، کنترل آفات و بیماری های گیاهی به صورت هدفمند انجام می‌شود و می توان با کمترین میزان استفاده از سموم محصولات مختلف را به تولید رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز