خبرگزاری کار ایران

قوشچی خبر داد:

استقرار 2 دستگاه موتورسیکلت در محل‌های پر تردد در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۷۸۶

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه گفت: تمام ایستگاه های آتش نشانی شهرداری ارومیه، تجهیزات و نیروهای سازمان در روز چهارشنبه سوری در حال آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد حوادث تلخ چهارشنبه‌سوری هستیم، متاسفانه در سال های اخیر مراسم چهارشنبه سوری شکل سنتی خود را از دست داده و تبدیل به بازی های خطرناک با مواد منفجره و محترقه شده،  در سال های اخیر با آگاه سازی خانواده ها و جایگزین کردن مواد محترقه استاندارد به جای اکلیل و سرنج، شاهد کاهش آمار حوادث و تلفات بوده‌ایم اما هنوز بی‌احتیاطی برخی نوجوانان و جوانان و نظارت کم‌خانواده‌ها روی فرزندان باعث تکرار حوادثی تلخ در این شب می‌شود با نزدیک‌شدن به این روز در آذربایجان غربی  سازمان آتش نشانی و مرکز فوریت های پزشکی در آماده باش کامل به سر می برند.

استقرار 2 دستگاه موتور سیکلت در محل های پر تردد 

ابراهیم شاد قوشچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در روز چهارشنبه سوری اظهار کرد:  تمام  ایستگاه های شهرداری ارومیه، تجهیزات و نیروهای سازمان روز چهارشنبه سوری در حال آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تشدید حادثه در نقاط شلوغ شهری موتور سیکلیت‌های سیار حاضر خواهند شد، گفت دو دستگاه موتورسیکلت در محل‌های پر تردد امروز مشغول به گشت‌زنی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری‌ارومیه با اشاره به اینکه میانگین زمان رسیدن ماموران آتش‌نشانی به محل حادثه 5 دقیقه است، گفت: امروز با وجود ترافیک‌سنگین داخل شهر مدت زمان رسیدن افزایش خواهد داشت ولی حضور موتور سیکلت‌های سیار داخل شهر حالت کمک‌رسان  دارد.

شاد قوشچی با تاکید بر این نکته که در چهارشنبه آخر سال شهروندان قبل از ترک محل از خاموش‌بودن آتش مطمئن شوند، توصیه کرد:  برای ایمنی بیشتر در محل برپایی مراسم چهارشنبه‌سوری و کنار آتش حتما یک خاموش کننده دستی(کپسول آتش‌نشانی) و یا حداقل چند سطل آب را قرار دهند و همچنین از پرتاپ مواد محترقه و آتش‌‌زا به داخل آتش و همچنین ریختن مایعات قابل اشتعال مانند بنزین خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز