خبرگزاری کار ایران

شهرستان مهاباد آماده استقبال از مهمانان نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۱۵۱

عضو ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری مهاباد گفت: تمهیدات لازم برای نوروز اندیشیده شده و این شهرستان آماده استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی است.

به گزارش ایلنا، سید عطا سیدی در جلسه‌ای که امروز پنجشنبه به منظور توجیه نیروهای مستقر در ستادهای اسکان و استقبال از مهمانان نوروزی در سالن اجلاس مجتمع فرهنگی و هنری وحدت شهرداری مهاباد برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن نوروز باستانی و سال جدید و آرزوی موفقیت و سالی توأم با بهروزی و شادکامی گفت: نیروهای مستقر در ستادهای اسکان سفیران مردم نجیب و با فرهنگ مهاباد آماده استقبال از مهمانان نوروزی این شهرستان هستند و بایستی ضمن رعایت تمام شئونات اخلاقی و رفتاری تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به  مهمانان عزیز که از اقصی نقاط کشور عزیزمان به این شهرستان مراجعه می کنند، بکار ببندند.

وی ضمن تقدیر از احساس مسئولیت همکاران، گفت: در حالی که اکثر مردم در این ایام به سفرهای نوروزی می روند، شما همکاران نمونه برای خدمت به مسافران نوروزی آماده، مهیا و داوطلب شده اید که این اقدام شما بسیار حائز اهمیت است. امیدواریم که در این راستا بتوانیم برای مسافرینی که مهاباد را مقصد سفرهای‌شان قرار می دهند خدمات خوب و مؤثری را ارائه دهیم تا با خاطره ای خوش چون سنوات گذشته مهاباد را ترک کنند.

 در پایان این جلسه همکاران مستقر در این ایستگاه‌ها تعیین، شرح وظایف و توجیه کاری آنان ارائه شد.

لازم به ذکر است که شهرداری مهاباد پیش بینی لازم را برای اسکان مهمانان با آماده سازی چهار باب مدرسه و طبقه فوقانی پایانه مسافربری شهرداری به انجام رسانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز