خبرگزاری کار ایران

در امیرآباد شهرستان بوکان بازار بزرگ خرید دایر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۵۶۳۶۴

با حضور اعضاء شوراى شهر و سرپرست شهردارى بوکان توافق اولیه جهت ایجاد بازار بزرگ خرید مایحتاج روزانه در منطقه امیرآباد انجام و به زودى شاهد اقدامات عملى در این زمینه خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول معروفى سرپرست شهردارى بوکان در این رابطه افزود: حل معضل ساماندهى دست فروشان و ماشین‌هاى فروش مایحتاج روزانه در منطقه امیرآباد مى‌تواند با ایجاد بازار متمرکز محلى تا حدود زیادى از ترافیک این منطقه على الخصوص بلوار شمس برهان و بلوار ورودى مهاباد کاسته و با ایجاد مکانى مناسب معضل سد معبر پیاده رو و سواره رو را در این منطقه حل کند.

وى در ادامه ضمن تشکر از پیگیرهاى مستمر اعضاء شورای شهر در حل معضلات منطقه امیرآباد با اشاره به این مهم که شوراى اسلامى شهر و شهردارى بوکان مدیون صبر، تحمّل و بردبارى مردم خوب و فهیم شهرمان على الخصوص مردمان نیک منطقه امیرآباد بوده و هست؛ افزود:امیدواریم این اقدام در آغاز سال نو نویدبخش رفع مشکلات و خدمات رسانى بیشتر و بهتر به این منطقه از شهرمان باشیم.

لازم به ذکر است زمین مورد توافق شهردارى بوکان و وراث مرحوم زرّین با مساحتى بالغ بر ٣ هزار متر مربع ظرفیت ساخت بیش از یک صد غرفه مناسب را داشته و مى‌تواند تا حدود زیادى در ساماندهى ترافیکى این منطقه مفید واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز