خبرگزاری کار ایران

رئیس صنعت و معدن سردشت مطرح کرد؛

بالغ بر 11 هزار بازرسی از واحدهای صنفی سردشت صورت گرفت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت گفت: 11 هزار و 897 مورد بازرسی در سال گذشته از واحدهای صنفی سردشت انجام شد.

محمدصالح زندش در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با اشاره به اهم اقدامات انجام شده اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت در سال 94 اظهار داشت: سال گذشته تعداد بازرسی از واحدهای صنفی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان سردشت 11 هزار و 897 مورد بود که این تعداد بازرسی منجر به تشکیل257 پرونده به ارزش ریالی یک میلیارد و هفت میلیون و 800 هزار و 430 ریال شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت با اشاره به مهمترین اقدامات حوزه معادن این شهرستان افزود: در این رابطه در سال گذشته محدوده سینه‌کار معدن طلای گلدیس ربط سردشت افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه در حوزه بازرگانی خارجی صدور و تمدید تعداد 17 کارت پیله‌وری انجام شد، تصریح کرد: علاوه بر آن،تمدید 21 کارت بازرگانی و بررسی تعداد بالای دو هزار درخواست کارت الکترونیک مرزنشینی نیز انجام شد.

زندش بیان کرد: سال گذشته تعداد 283 پروانه جدید صادر و تعداد 55 پروانه تعویض شد و علاوه بر آن 176 عدد پروانه کسب نیز در شهرستان تکاب ابطال شد.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سردشت با اشاره به بازرسی و نظارت در حوزه آرد و نان گفت: در این رابطه در سال گذشته تعداد دو هزار و 643 مورد بازرسی از نانوایی شهرستان سردشت شامل ربط، میرآباد و نلاس انجام و این تعداد بازرسی منجر به تشکیل 32 پرونده تخلف کم‌فروشی به میزان 43 میلیون و 390 هزار و 380 ریال شد.

زندش اظهار داشت: در سال 94 واحد بسته‌بندی حبوبات و ادویه‌جات در ایام‌الله دهه مبارک فجر با ظرفیت 150 تن ادویه و 800 تن حبوبات در سال، در شهرستان سردشت افتتاح شد.

کد خبر : ۳۵۷۶۲۲