خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته

3752 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان شوط انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوط گفت: سال گذشته 3752 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان شوط انجام شد.

«جمال امانی» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با اشاره به اهم اقدامات انجام گرفته در سال گذشته در حوزه بازرسی اظهار داشت: تعداد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی این شهرستان، سه هزار و 752 مورد بوده و در این باره 135 فقره پرونده به ارزش 145 میلیون و 861 هزار و 165 ریال تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: با تشدید بازرسی ها در ایام نوروز 95 و فعال سازی و بکارگیری کلیه نیرو و امکانات اداری، طرح تشدید بازرسی از 15 اسفند تا 20 فروردین صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوط افزود: برگزاری کمیته های قاچاق کالا و ارز در 6 و کمیسیون نظارت شهرستان در 9 جلسه و تعداد 7 جلسه کمیته گندم آرد و نان نیز از سایر اقدامات این شهرستان بوده است.

 امانی  با اشاره به اقدامات حوزه بازرگانی و توسعه تجارت این شهرستان اظهار داشت: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی، برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان با حضور تولیدکنندگان داخلی به مناسبت نوروز 95 و دوره آموزشی توجیهی فرش دستباف برای هنرمندان و قالیبافان شهرستان شوط انجام شد.

 وی تصریح کرد: سال 94 انتخابات هیات مدیره و بازرسان اتحادیه های صنفی در هفت اتحادیه تشکیل و برای اشتغال زایی و ایجاد فرصت های شغلی تعداد 150 فقره پروانه کسب در رسته ها و رشته های مختلف صادر شد و با توجه به محدودیت زمانی در 6 ماهه دوم سال گذشته، تعداد 44 جلد کارت پیله وری نیز صادر و در جهت استفاده ازظرفیت این شهرستان تعداد 1109 فقره کارت مبادلات مرزی تمدید شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوط افزود: از اقدامات مهم بخش صنعت این شهرستان، بازدید مستمر مقدار 2 میلیون و 886 هزار لیتر سوخت نفت کوره  به واحدها صنعتی بوده است.

کد خبر : ۳۵۷۷۶۰