خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی خبر داد

تعیین 5 اولویت اصلی کاری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی در سال جاری

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: 5 اولویت اصلی برنامه‌های کاری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های این استان جهت عملیاتی شدن در سال جاری تعیین شد.

«عبدالحسین علی اکبری» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، گفت: آغاز عملیات اجرایی فاز یک و دو طرح جامع پایانه مرزی رازی یکی از مهم‌ترین اولویت کاری در سال جاری به شمار می‌رود که زمین 5/13 هکتاری آن در سال گذشته مورد تملک قرار گرفت و با توجه به اتمام طرح مطالعاتی به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

علی اکبری افزود: پایانه مرزی سرو نیز از دیگر بخش‌های کاری در سال جاری است که با توجه به اتمام فاز نخست طرح جامع این پایانه مرزی شامل ساخت سالن تجاری در سال‌های گذشته عملیات اجرایی فاز دوم نیز مشتمل بر طراحی  سالن مسافری، تکمیل محوطه‌سازی، کریدور پیاده مسافری و ساختمان‌های جنبی  در سال جاری آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر توسعه شهرک حمل و نقل خوی در سال جاری اضافه کرد: در بخش ایمنی نیز تلاش بیشتر در جهت کاهش مخاطرات تردد، تداوم آموزش به مخاطبان آسیب پذیر (وانت بارها، موتورسواران، عابران پیاده، سرنشینان و رانندگان)،اجرای برنامه‌های ابلاغی از سوی ستاد و مشارکت فعالانه تر در کمیسیون ایمنی استان در دستور کار قرار  دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی اضافه کرد: توسعه سیستم هوشمند حمل و نقل جاده‌ای و نصب و راه‌اندازی دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای ارتباطی استان نیز از دیگر شاخص‌های مهم مدنظر جهت اجرا در سال جاری است.​

کد خبر : ۳۵۸۶۵۴