خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

8600 اقدام واحد بهداشت محیط بوکان در راستای بسیج سلامت‌ نوروزی

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۴۴۲

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان از 8600 اقدام انجام شده توسط گروه مهندسین بهداشت محیط مرکز بهداشت بوکان در جریان اجرای برنامه بسیج سلامت نورزی خبر داد.

«محمد مقصدحق» امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در بوکان، اظهار داشت: گروه مهندسین بهداشت محیط مرکز بهداشت بوکان در جریان اجرای برنامه بسیج سلامت نورزی سالجاری 8600 اقدام به منظور تأمین سلامتی مردم و مسافرین انجام داده اند.

وی افزود: برای اطمینان از سلامت آب شرب و آب استخرها،  5398 مورد کلر سنجی و 206 مورد نمونه‌برداری میکروبی انجام شده است که 351 مورد از نظر کلر سنجی نامطلوب بوده که هماهنگی لازم با مبادی ذیربط به منظور رفع آن اقدام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان افزود: 2521 مرکز تهیه و عرضه و فروش مواد غذایی و امکنه عمومی در شهرستان بوکان فعالیت دارند که در جریان برنامه، 2918 مورد از آنها بازدید و بازرسی به عمل آمده که نتیجه آن کشف و ضبط 14 تن مواد غذایی غیر قابل مصرف و معرفی 20 مورد به دادگاه بوده است.

محمد مقصدحق به 43 مورد برخورد با فروشندگان دوره گرد اشاره کرد و اضافه کرد: در این مدت 5394 ساعت نفر کار توسط 15 نفر از کارشناسان بهداشت محیط صورت گرفته است.

یاد آوری می شود برنامه بسیج سلامت نوروزی از روز جمعه 1 اسفند 94 آغاز شد و تا 15 فرودین 95 ادامه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز