خبرگزاری کار ایران

امروز صبح رخ داد؛

تصادف مرگبار مینی‌بوس در تکاب 1 کشته و 3 مجروح بر جای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۱۹۱

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه مینی بوس در محدوده روستای شیرمرد در 25 کیلومتری این شهرستان یک نفر فوت و سه نفر دیگر مجروح شدند.

«عباس بایرام زاده» امروز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تکاب، با اعلام این خبر گفت: در این حادثه که در ساعت هفت و پانزده دقیقه صبح امروز مورخ « 22 فروردین ماه» رخ داد و مصدومین سریعاً توسط فوریت های پزشکی 115 به بیمارستان انتقال و تمامی پرسنل اورژانس، پزشک اورژانس، جراح عمومی و متخصص بیهوشی و کادر خدماتی با اطلاع  قبلی از انتقال مجروحین به بیمارستان جهت جلوگیری از اتلاف وقت برای رسیدگی به مجروحین حادثه در اورژانس حضور یافته و مجروحین را تحت اقدامات اولیه ی اورژانسی قرار دادند.

وی افزود: یکی از مجروحان حادثه که دچار خونریزی داخلی و شکستگی قفسه سینه شده و فاقد علایم حیاتی بود علی رغم تلاش‌های پرسنل بیمارستان و پزشکان، متاسفانه فوت کرد و سه نفر دیگر از مجروحین با حال عمومی خوب جهت ادامه اقدامات درمانی به مراکز مجهز تر اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب ضمن تشکر از آمادگی کلیه پرسنل دخیل درمقابله با این بحران خاطر نشان کرد: این حادثه که احتمال وجود حدود حداقل ده مصدوم در آن می‌رفت بصورت یک آزمون حقیقی آمادگی نیروهای امدادی و درمانی این شهرستان را در بوته آزمایش قرارداد و همکاران در این آزمون سربلند بوده و موجبات رضایت شاهدین را فراهم کردند.

وی افزود: علیرغم آمادگی کامل سیستم درمانی شهرستان برای ارایه خدمات لازم امید آن داریم که هیچگاه شاهد چنین حوادث مشابهی نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز