خبرگزاری کار ایران

روز ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۵

هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، از برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در روز 22 اردیبهشت ماه 95 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، «فریدون سیدمصطفوی» در جلسه هماهنگی هجدهمین جشنواره استانی خیرین مدرسه‌ساز استان اظهار کرد: با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز 22 اردیبهشت ماه امسال شاهد برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان در سالن تالار شمس شهرستان ارومیه خواهیم بود تا در این روز از تمام خیرین در سطح استان تجلیل و قدردانی به عمل آید.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان گفت: بدلیل کمبود فضای آموزشی در سطح استان برای همکاری با خیرین محترم مدرسه‌ساز آمادگی کامل داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: مشارکت‌های مردمی به عنوان سرمایه‌های بزرگ اجتماعی کشور محسوب می‌شوند که به تدریج در حال نهاینه شدن و یافتن جایگاه ویژه خود در جامعه هستند.

وی اضافه کرد: باید زمینه و زیرساخت‌ها را برای مشارکت اجتماعی بیشتر از گذشته فراهم کنیم و بوروکراسی‌های موجود در مسیر فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز را کاهش و یاد در حد امکان حذف کنیم.

وی  بیان کرد: آسان سازی کارهای اداری خیرین مدرسه ساز و ثابت ماندن اسامی مدارس خیرساز به نام خود خیر و تعیین تکلیف اسناد زمین‌های اهدایی توسط خیرین از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت از خیرین در دستور کار قرار دارد.

کد خبر : ۳۶۰۹۳۸