خبرگزاری کار ایران

علیرضا رادفر:

آذربایجان‌غربی آماده برپایی انتخابات دور دوم مجلس است

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۳۹۸

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل این استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، علیرضا رادفر در همایش آموزشی و توجیهی منطقه‌ای یک روزه فرمانداران و بخشداران مستقل استان‌های آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی ویژه مرحله‌دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صبح امروز با حضور معاون سیاسی وزیر کشور در سالن کنفرانس استانداری آذربایجان‌غربی آغاز بکار کرد از آمادگی کامل استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات خبر داد.

وی با بیان اینکه انتخابات عرصه حضور اراده ملت است، افزود: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز همانند هفتم اسفندماه، مردم با حضور پرشور در صحنه، کاندیدا یا کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

 رادفر با اشاره به اینکه در استان آذربایجان غربی نتایج برخی حوزه های انتخابیه به دور دوم کشیده شده است، افزود: حوزه های انتخابیه ارومیه، سلماس، میاندوآب- تکاب، شاهین دژ حوزه هایی است که در آنها مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به حوزه انتخابیه ماکو، شوط، چالدران و پلدشت افزود: نتیجه این حوزه هنوز از سوی شورای محترم نگهبان تایید نشده و به علت شکایت کاندیداها تمام صندوق‌ها توسط نمایندگان شورای نگهبان بازشماری شده‌اند و منتظر اعلام نتیجه از سوی شورای نگهبان هستیم.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش تعداد کاندیداها در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره نهم در آذربایجان‌غربی اشاره کرد و گفت: در این دوره 444 نفر از استان آذربایجان‌غربی برای رقابت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که این تعداد در مرحله نهم 172 نفر بود و این افزایش نشانگر افزایش امید مردم و وجود نشاط اجتماعی و سیاسی در سطح جامعه است.

شایان ذکر است، دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 10 اردیبهشت سال‌جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز