خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان‌غربی به ایلنا خبر داد:

صدور 29 هزار فقره گواهینامه الکترونیکی مهارت در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۵۶۰

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: 29 هزار فقره گواهینامه الکترونیکی مهارت سال گذشته در این استان صادر شد.

«محسن مددی» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، افزود: سال گذشته 56 هزار نفر در آزمون های هماهنگ مهارتی، صنعت ساختمان و آزمون های ادواری ثبت نام و شرکت کردند که از این تعداد بیش از 33 هزار نفر معادل 59 درصد قبول شدند.

وی اضافه کرد: از این تعداد تاکنون با پرداخت هزینه‌های مربوطه، 29 هزار نفر گواهینامه های الکترونیکی خود را دریافت کردند.

مددی اظهار کرد: ارائه گواهینامه الکترونیکی مهارت از سال 92 در کشور آغاز شده و آذربایجان غربی استان پایلوت در این زمینه بوده که با موفقیت به انجام رسیده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: امکان ذخیره اطلاعات 20 تا 60 گواهینامه در حافظه الکترونیکی، ارتقای امنیت گواهینامه های مهارت، امکان به روز رسانی سریع گواهینامه ها، امکان اخذ گواهینامه از طریق سامانه استعلام گواهینامه مهارت سازمان در هر نقطه از کشور و کاهش ریسک در نگهداری گواهینامه ها از جمله مزایای این گواهینامه ها به شمار می رود.

سالانه نزدیک به هفت میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در مراکز دولتی و بخش خصوصی مهارت‌آموزی آذربایجان غربی برگزار می شود و حدود 30 هزار نفر مهارت های مختلف را آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز