خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون اصلاح وتربیت خبر داد:

آمار جمعیت کیفری کانون اصلاح و تربیت آذربایجان غربی‌تک‌رقمی شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۱۹۶۱

رئیس کانون اصلاح وتربیت استان آذربایجان غربی گفت: در راستای نیل به اهداف متعالی سازمان زندان‌های کشور و تلاش در جهت کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی در زندان‌ها، جمعیت کیفری کانون اصلاح وتربیت این استان تک رقمی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در ارومیه، «یوسف کربلایی»گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران دلسوز و متعهد این مرکز  و در راستای تحقق اهداف کلان سازمان و اجرای منویات‌رئیس سازمان و تاکیدات مدیرکل زندان‌های استان و مساعدت دادستان مرکز استان، آمار موجودی کانون اصلاح و تربیت تا پایان سال ۹۴و در آغاز سال ۹۵ با کاهش میانگین ۷۵ درصدی تک رقمی شده است.

رئیس کانون افزود : این کاهش با پیگیری‌های مستمر مددکاران و مسئولان دلسوز این مرکز در منازل شکات، مراجع قضایی و تشکیل جلسات با قاضی ناظر زندان وتشکیل شورای طبقه بندی محقق شده است که جا دارد از همکاری و تلاش همه این عزیزان تقدیر وتشکر کنم.

وی با تشکر ویژه از شکات وخانواده آنان، اذعان داشت: بخش عمده منجر به آزادی مددجویان از کانون مربوط است به گذشت شکات که این خیرین نیک سیرت با سعه صدر پس از گفتگو و دعوت آنان به مذاکرات حضوری در محل کانون اعلام رضایت کرده اند. بنا به اظهارات رئیس کانون اصلاح وتربیت آمار کنونی این مرکز به ۶ نفر رسیده است که در نوع خود این تقلیل آمار در این مرکز بی نظیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز