خبرگزاری کار ایران

پنج هزار تاکسی شهر ارومیه به سیستم خودپرداز الکترونیکی مجهز می‌شوند

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: با نصب دستگاه خود‌پرداز الکترونیک بر روی تاکسی‌ها امکان مدیریت توزیع ناوگان متناسب با تقاضای مسافر فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، «فخرالدین معصوم‌زاده» با اشاره به تجهیز تاکسی‌های شهر ارومیه به سیستم خود‌پرداز الکترونیک، عنوان کرد: فراخوان مناقصه برای راه اندازی سیستم خود‌پرداز الکترونیک از ۱۶ فروردین ماه ارائه شده و با انتخاب شدن یکی از شرکت‌های سرمایه گذاری بعد از مناقصه روند تجهیز۵ هزار تاکسی ارومیه به سیستم خود‌پرداز آغاز می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های خود‌پرداز الکترونیک، بعد از نصب بر روی تاکسی‌های و با تصویب نرخ کرایه آن‌ها در شورای اسلامی شهر ارومیه فعال خواهند شد.

مدیر عامل سازمان تاکسی رانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه علاوه بر سیستم خود‌پرداز الکترونیک تاکسی‌های شهر ارومیه به تاکسیم‌تر و GPS نیز مجهز می‌شوند، خاطر نشان کرد: رفع مشکل پول خرد از چرخه پرداخت کرایه، کمک به سلامت وبهداشت تاکسیرانان و مسافران با حذف پول خرد، کاهش زمان پرداخت کرایه، کاهش اختلاف میان تاکسیرانان ومسافر در رابطه با مبلغ کرایه، مدیریت مسیرحرکت، انتخاب مسیر بهینه ازطریق مسیر یابی بر روی نقشه، امکان برنامه ریزی سفر وارائه سرویس بیشتر به شهروندان از مزایای استفاده از سیستم هوشمندتاکسی است.

کد خبر : ۳۶۲۰۹۶