خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل اسبق و جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان ادارات، ارگان‌ها و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی انجام شد، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در سخنانی با اشاره به فعالیت مطلوب شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در کاهش تلفات، پیک سایی، مدیریت مصرف و کاهش خاموشی‌ها در سطح استان گفت: آذربایجان غربی به دلیل هم مرز بودن با سه کشور خارجی از موقعیت برجسته برای توسعه و تعمیم فعالیت‌های صنعت برق برخوردار است.

محمود رضا حقی فام گفت: مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار جهت سرمایه گذاری در استان آذربایجان غربی مصوب شده که در بخش فوق توزیع و انتقال هزینه خواهد شد.

وی افزود: در منطقه جنوب استان مشکلاتی از لحاظ تامین برق وجود دارد که امیدواریم تا قبل از زمستان امسال پروژه‌های پیش بینی شده در بخش‌های فوق توزیع و انتقال در این منطقه عملیاتی گردد.

حقی فام ارائه خدمات به مشترکین با کمترین هزینه و افزایش پایداری فنی شبکه را با اهمیت توصیف کرد و افزود: طرح توسعه فناوری‌های نوین در بحث توزیع و تجهیز کنتورهای هوشمند در برنامه کاری توانیر قرار دارد.

وی میزان تلفات در سطح کشور را ۱۱ درصد عنوان کرد و افزود: در سال جاری سعی وافر داریم این میزان تلفات را تک رقمی نماییم.

در این مراسم معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اعلام سال جدید بعنوان سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد یکی از عرصه‌های مهم در اقتصاد مقاومتی که نیاز به برنامه ریزی دارد عرصه صنعت برق است.

کهوریان افزود: استان آذربایجان غربی به دلیل موقعیت جغرافیایی از شرایط مطلوب برای صادرات انرژی برق برخوردار بوده و این استان می‌تواند نقش مهمی را در این زمینه ایفا نماید.

مهندس حمید کاظمی کیا مدیر عامل اسبق شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه امروز تولید برق در سطح استان بیشتر از مصرف بوده و شاخص بهره‌مندی در بخش توزیع مثبت می‌باشد گفت: صد درصد جمعیت شهری و روستایی استان آذربایجان غربی از نعمت روشنایی و سایر مزایای برق بهره‌مند می‌باشند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی در بخش فوق توزیع و انتقال از یک عقب افتادگی تاریخی رنج می‌برد گفت: این استان نیاز به برق منطقه‌ای مستقل دارد که از مسئولان شرکت توانیر و مقامات استان می‌خواهیم که حتما این موضوع را مد نظر داشته باشند.

کاظمی کیا وجود نیروی انسانی توانمند در یک مجموعه را عامل مهم در پویایی آن سازمان ذکر کرد و افزود: بحمد ا... در سال گذشته موفق شدیم تبدیل وضعیت ۳۱۳ نفر از پرسنل شرکت را به انجام رسانیم.

در این مراسم اکبر حسن بگلو مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز با قدردانی از زحمات بی‌شائبه مدیر عامل اسبق این شرکت ضرورت همفکری با همکاران وبهره گیری از نظرات و دیدگاه‌های صاحب نظران برای توسعه فعالیت‌ها و پروژه‌های در دست اجرای شرکت را مورد تاکید قرار داد.

در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از ۳۵ سال خدمت «مهندس حمید کاظمی کیا» قدردانی و «مهندس اکبر حسن بگلو» بعنوان مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی معرفی شد.

کد خبر : ۳۶۲۴۷۶