خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

205 هزار بازرسی از واحدهای صنعتی و غیرصنعتی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۰۳۹

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: سال گذشته 205 هزار و 647 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی آذربایجان‌غربی انجام شد.

«سلیمان علیزاده» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با اشاره به اهم اقدامات معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال گذشته اظهار داشت: سال گذشته 205 هزار و 647 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی آذربایجان‌غربی برگزار شد.

وی افزود: در این رابطه 10 هزار و 403 فقره با 11 هزار و 197 نوع پرونده تشکیل شد که ارزش ریالی آنها 77 میلیارد ریال بوده است.

 معاون نظارت و بارزسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به خلاصه ای از عملکرد واحد پروژه آرد و نان در سال گذشته گفت: در این رابطه تعداد بازرسی صورت گرفته 38 هزار و 120 مورد بوده که برای آن یک هزار و 532 فقره پرونده تشکیل شد و در این باره ارزش ریالی تخلفات مکشوفه پنج میلیارد فقره بوده است.

علیزاده با اشاره به عملکرد اداره قاچاق کالا و ارز بیان کرد: در این رابطه نیز پنج هزار و 691 مورد بازرسی صورت گرفت و برای آن 905 فقره پرونده با ارزش ریالی پنج میلیارد ریال تشکیل شد.

وی با اشاره به آمار طرح نوروزی این استان اظهار داشت: طرح بازگشایی مدارس، ضیافت و طرح نوروز در فروردین امسال برگزار شده و در کل 53 هزار و 765 مورد بازرسی در این طرح ها انجام شده است.

معاون نظارت و بارزسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: اجرای سایر طرح های استانی فصلی شامل طرح آرایشگران زنانه، بازرسی از اماکن ورزشی، سرویس و پوشاک مدارس، ICT،حمل بار، طرح میوه وتره بار، مهد کودک وایزوگام، طرح کمیت و کیفیت، طرح یلدا و حجاج، طرح نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور، نصب سی ان جی گیت خودروی سواری و جمع اوری مکمل های بنزین نیز برگزار شد.

 وی افزود: در طرح نوروزی روزانه توسط کارشناسان اکیپ بحران قیمت ها رصد شده و تغییرات قیمتی درسامانه قیمت ثبت وخلاصه ای از تحلیل وضعیت بازار بصورت هفتگی تنظیم وبه مراجع ذیربط ارسال شد.

علیزاده گفت: موجودی‌گیری از انبار و سردخانه در مدت زمانی ماهانه به تعداد  1012 واحد و ثبت میزان موجودی درسامانه پایگاه ذخیره سازی کشور نیز در این طرح انجام شد.

معاون نظارت و بارزسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار داشت: تعداد گزارشات و شکایات مردمی دریافتی در طی سال 94 به تعداد 5339 مورد بوده که از این تعداد پس ازبررسی های بعمل آمده تعداد 2510 مورد متخلف و تعداد 2768مورد غیرمتخلف شناخته شده و بقیه دردست بررسی است.

وی با اشاره به تعداد گزارشات و شکایات مردمی دریافتی قابل پیگیری درمدت زمان اجرای طرح بیان کرد: این شکایات 687 مورد بوده که از این تعداد 301 مورد متخلف و تعداد 284 مورد غیرمتخلف شناخته شده و بقیه در دست بررسی است و در این باره بیشترین گزارشات کالایی به ترتیب مربوط به پوشاک، کیف و کفش و انواع نان و در خدمات نیز پارکینگ و تعمیر خودرو را شامل می شود.

علیزاده گفت: تشکیل تیم مشترک با نمایندگان پایانه، میراث فرهنگی، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای بازرسی از مجتمع‌های‌خدماتی و رفاهی بین راهی، جایگاه‌های‌عرضه‌سوخت، سرویس‌های بهداشتی و غذاخوری های بین راهی نمازخانه ها انجام شده که در این خصوص 255 مورد بازرسی صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز