خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب خبرداد:

پایش بیمارستان‌های میاندوآب به مناسبت روز زمین پاک

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۷۱۹

رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب از پایش و نظارت بر عملکرد واحدهای بیمارستانی این شهرستان در روز زمین پاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از میاندوآب،«اکبر محمدیان» درخصوص این خبر گفت: کارشناسان بخش پایش میاندوآب در آستانه روز زمین پاک از واحدهای بیمارستانی شهرستان میاندوآب بازدید و بر عملکرد دستگاه‌های بی خطر ساز آنها نظارت کردند.

محمدیان افزود: پسماندهای بیمارستانی از نوع پسماندهای خطرناک بوده و باید در دستگاه‌های مخصوص، بی خطرساز شده و به پسماندهای معمولی تبدیل و سپس دفن بهداشتی شوند.

وی گفت: در شهرستان میاندوآب 3 بیمارستان وتعدادی مراکز بهداشتی وجود دارد و پایش و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های بی خطرساز این واحدها، از برنامه های الویت دار بخش پایش بوده وتداوم خواهد یافت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب افزود: بیمارستان‌های فاطمه زهراء(س)، بیمارستان شهید عباسی و درمانگاه تامین اجتماعی میاندوآب دارای دستگاه بی خطر ساز هستند و سایر مراکز بهداشتی نیز برای بی خطر سازی پسماندهای خطرناک خود به این واحدها مراجعه می کنند.

محمدیان از مسئولان واحدهای بیمارستانی خواست که موضوع پسماندهای بیمارستانی را جدی گرفته و در بی‌خطر سازی و دفن بهداشتی آن تلاش و با کارشناسان محیط زیست همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز