خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز هفته سلامت صورت گرفت؛

اقدامی غیرمنتظره در کارگروه سلامت و امنیت غذایی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۳۶۳۷۲۲

کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان آذربایجان غربی در اولین روز هفته سلامت شاهد ابتکاری جالب و در عین حال غیر منتظره بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، همزمان با اولین روز هفته سلامت اولین کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان آذربایجان غربی در سال جدید با حضور استاندار و معاونین وی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اعضای هیات رئیسه، اعضای کار گروه و جمعی از مدیران ارشد استانی برگزار شد.  

جلسه با دستور کار مربوطه کاملاً جدی در حال برگزاری بود و دکتر افشانی مدیر روابط عمومی دانشگاه در خصوص موضوع پیاده روی خانوادگی روز جمعه سومین روز از هفته سلامت در حال صحبت بود که ناگهان عروسکی به نام آقاقدرت با سر و صدا وارد جلسه کار گروه شد و دکتر افشانی با همان لحن جدی این بار وارد نقشی در یک نمایش شد که موضوع آن اهمیت دیابت و تشخیص زودرس برای این بیماری و همچنین اطلاع رسانی از برپایی چادرهای سنجش سلامت در سطح شهر بود.

این حرکت و ابتکار بسیار مورد توجه حاضرین در جلسه و تشویق آنان قرار گرفت زیرا هم غیر منتظره بود و هم اینکه در کنار ارائه مطالب آموزشی و مطالب طنز در آن ، جو جلسه را تلطیف کرده و گل خنده بر چهره حاضرین نقش بست .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی معتقد است که با استفاده از هنر می توان به اهداف آموزشی عرصه سلامت دست یافت.  

گفتنی است این برنامه نمایشی یکی از چندین نمایش خیابانی است که در طی هفته سلامت در پارک‌های شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز