خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار و به مناسبت هفته سلامت؛

آزمایشگاه مرکزی شبکه بهداشت و درمان ماکو به دستگاه B .T مجهز شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۴۱۲۳

در مراسمی که بمناسبت هفته سلامت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد ضمن بهره برداری از دستگاهB .T آزمایشگاه مرکزی طرح سوئیچ واکسن دو ظرفیتی فلج اطفال نیز همزمان با سراسر کشور در شهرستان ماکو آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماکو، «شاهین علیزاده» فرمانداری شهرستان ماکو در این مراسم با تبریک هفته سلامت به تلاشگران عرصه بهداشت و درمان جامعه گفت: هفته سلامت فرصت بسیار خوبی برای آگاه‌سازی جامعه در خصوص علائم و عوارض بیماری‌های قلبی و عروقی است.

فرماندار شهرستان ماکو با تجلیل از خدمات شبانه روزی پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان اظهار امیدواری کرد: با تجهیز آزمایشگاه های بخش دولتی به دستگاه‌های مدرن ضمن پیشگیری از ابتلا شدن به انواع بیماری‌ها در کاهش هزینه بیماران نیز قدم برداشت.

پری قاسم زاده رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو هم در این مراسم گفت: دستگاهB.T جهت تشخیص قند خون و غربالگری دیابت و ارزیابی هموگلوبین خون و اندازه‌گیری چربی خون برای اولین بار در آزمایشگاه مرکزی شبکه بهداشت و درمان ماکو راه اندازی شده است.

وی گفت : با راه‌اندازی این دستگاه تمامی جمعیت شهری و روستایی ماکو می‌توانند با تعرفه دولتی از این دستگاه برای آزمایش پزشکی استفاده کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: برای خرید این دستگاه 800 میلیون ریال هزینه شده است .

همچنین در این مراسم به مناسبت هفته سلامت همزمان با سراسر کشور طرح سویچ واکسن دو ظرفیتی فلج اطفال در شهرستان ماکو هم آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز