خبرگزاری کار ایران

با حکم مدیر عامل شرکت آب آذربایجان غربی؛

رئیس اداره منابع آب شهرستان شوط منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۶۴۹

مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره منابع آب شهرستان شوط با حضور فرماندار این شهرستان و مدیرعامل و معاونین شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شوط، «کیومرث دانشجو» مدیر عامل شرکت آب آذربایجان غربی در این مراسم طی سخنانی گفت: مدیریت بار امانتی است که بر دوش‌مان گذاشته می شود و هنر این است که بتوانیم این امانت را به سلامت حفظ و تحویل دهیم.

دانشجو در ادامه با قدردانی از زحمات و تلاش‌های آقای عبدیل زاده در دوره خدمت به عنوان رئیس اداره منابع آب شهرستان شوط ابراز امیدواری کرد از توانایی ها و تجربیات ایشان در حوزه دیگری استفاده شود.

وی با معرفی مهندس امیر حسین پور به عنوان رئیس جدید اداره منابع آب این شهرستان ابراز امیدواری کرد: با تلاش، کارآمدی و تعامل خوب، سیاست های مدیریت و حفاظت از منابع آب در این شهرستان به نحو مطللوبی تداوم یابد.

 در ادامه جبارزاده فرماندار شهرستان شوط ضمن قدردانی از زحمات مهندس عبدیل زاده در راستای حفظ و حفاظت از منابع آبی این شهرستان افزود: این شهرستان به لحاظ گستردگی و دارا بودن زمین های مستعد بعنوان قطب کشاورزی شمال استان محسوب می شود که امید آن میرود با مدیریت صحیح و استفاده بهینه از منابع آب شاهد رشد بیش از پیش کشاورزی منطقه باشیم.

در ادامه جلسه مسائل مربوط به سد کرم آباد،خط انتقال آب شرب شهر شوط از ماکو، تفاوت قیمت آب بهاء، مشکلاب آب زراعی روستاها، انعقاد قرارداد کشاورزان با اداره امور آب،تعامل و همکاری مابین اب منطقه ای و فرماندارن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان این مراسم کیومرث دانشجو با ابلاغ حکمی «مهندس امیر حسین پور» را به عنوان رئیس جدید اداره منابع آب شهرستان شوط معرفی و برای وی در انجام امورات محوله آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز