خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مدال طلای ایران بر گردن بانوی پرتابگر چکش آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۵۹۳

نائب رئیس هیات دو و میدانی استان آذربایجان غربی گفت: پریناز ابراهیمی پرتابگر چکش ملی پوش آذربایجان غربی بار دیگر مدال طلای ایران را بر گردن آویخت.

«سمیه نجفی» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور طی روزهای 10 و 11 اردیبهشت ماه جاری به میزبانی تهران و در مجموعه ورزشی آفتاب برگزار شد.

وی اظهار کرد: پریناز ابراهیمی تنها پرتابگر تیم اعزامی استان در رقابتی نزدیک و پایاپای با پرتابی معادل 46 متر و 63 سانتیمتر موفق به کسب مدال طلا و مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها شد.

نجفی گفت: نساء دولخانی، شیما تیغ افکند، زهرا زاده حسین، هانیه عظیم زاده و پریناز ابراهیمی با سرپرستی و مربیگری شهناز علیزاده پنج ورزشکار اعزامی به این رقابت‌ها بودند.

وی افزود: در ماده پرتاب چکش امینه کشیری از گلستان با رکورد 45 متر و 94 سانتیمتر به مدال نقره رسید و لیلا کوهکن از گلستان با 44 متر و 47 سانتیمتر بر سکوی سوم ایستاد.

نائب رئیس هیات دو و میدانی استان آذربایجان غربی گفت: هفته گذشته ماحصل تلاش تیم جوانان دختران و پسران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور کسب نقره فاطمه مهرآور، طلای اکبر هلالی و نقره شاهین احمدی در ماده پرتاب چکش و دو مدال برنز توسط نساء دولخانی در مواد 1500 و 5000 متر بوده است.

استان آذربایجان غربی قطب پرتاب چکش در ایران است و حضور میرکاوه موسوی در المپیک 2012 لندن و آماده شدن این ورزشکار برای کسب سهمیه 2016 ریودوژانیروی برزیل نشانگر این ادعاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز