خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

نرخ کرایه تاکسی در ارومیه 15 درصد افزایش می یابد

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۸۴۱

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از نظارت چهار گشت خودرویی بر روند فعالیت رانندگان تاکسی ها در سطح شهر خبر داد.

«فخرالدین معصوم زاده» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با بیان اینکه در خرداد ماه امسال نرخ کرایه تاکسی در سطح شهر ارومیه 15 درصد افزایش می یابد ، بیان کرد: افزایش خودسرانه قیمت تاکسی‌ها از سوی برخی رانندگان در برخی معابر شهر ارومیه از طریق گشت های نظارتی و شکایت مکتوب به سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گزارش داده می شود.

وی افزود: با رانندگان متخلف دراین باره با صدور جریمه و لغو پروانه برخورد می شود.

معصوم زاده با بیان اینکه نبود پول خرد دلیل اصلی عدم پرداخت مابقی نرخ کرایه است، بیان کرد: با اجرای طرح کارت خوان الکترونیک و تاکسی متر معضل کمبود پول خرد رفع خواهد شد.

وی با اشاره به تجهیز تاکسی های شهر ارومیه به سیستم خود پرداز الکترونیک، عنوان کرد:  فراخوان مناقصه برای راه‌أاندازی سیستم خودپرداز الکترونیک از 16 فروردین ماه ارائه شده و با انتخاب شدن یکی از شرکت های سرمایه‌گذاری بعد از مناقصه روند تجهیز 5 هزار تاکسی ارومیه به سیستم خودپرداز آغاز می شود.

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرداری ارومیه افزود: دستگاه های خودپرداز الکترونیک، بعد از نصب بر روی تاکسی‌های و با تصویب نرخ کرایه آنها در شورای اسلامی شهر ارومیه فعال خواهند شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر سیستم خود پرداز الکترونیک تاکسی های شهر ارومیه به تاکسیمتر و GPS نیز مجهز می‌شوند، خاطر نشان کرد: رفع مشکل پول خرد از چرخه پرداخت کرایه، کمک به سلامت و بهداشت تاکسیرانان و مسافران با حذف پول خرد، کاهش زمان پرداخت کرایه ، کاهش اختلاف میان تاکسیرانان و مسافر در رابطه با مبلغ کرایه، مدیریت مسیرحرکت، انتخاب مسیر بهینه ازطریق مسیر یابی بر روی نقشه ، امکان برنامه ریزی سفر و ارائه سرویس بیشتر به شهروندان از مزایای استفاده از سیستم هوشمند تاکسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز