خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ارومیه خبر داد:

سارق حرفه‌ای با 22 فقره سرقت در ارومیه دستگیری شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۰۷۸

فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره با 22 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از ارومیه،«سرهنگ حسین صمدپور»اظهار داشت: درپی وقوع چندین فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره در ارومیه ، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی کنند، در استعلام های صورت گرفته مشخص شد که متهم مذکور از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم ، ماموران به صورت نامحسوس، وی را تحت نظر قرار داده و موفق شدند آنها را شب گذشته حین سرقت دستگیر کنند.

صمدپور در ادامه با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به 22 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در شهرستان اعتراف کرد ، تصریح کرد : در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی ، تحویل مقامات قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه ضمن هشدار در خصوص عواقب عدم استفاده از نگهبان و همچنین دوربین در محل ساخت و سازها، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه محل های سرقت در حاشیه شهر بوده و اماکن فاقد نگهبان است، لذا این اماکن نسبت به تعرض سارقین آسیب پذیر بوده و از شهروندان عزیز خواستاریم با انجام اقدامات امنیتی از وقوع این گونه سرقت ها پیشگیری به عمل آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز