خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه خبرداد:

نمادهای شهری ارومیه امسال بازسازی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۰۴۲

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه از بازسازی و نوسازی نمادها، وسایل تفریحی و رفاهی و همچنین رنگ آمیزی دیوارهای شهر خبر داد.

«مجتبی علیزاده» در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با بیان این که پروژه‌های متعددی در سال جاری اجرا می‌شود، اظهار کرد: تمامی برنامه‌ها با هدف زیباسازی و بهسازی فضاهای شهری برای بالا بردن نشاط، شادابی و بهداشت روانی شهروندان و ایجاد شهری سالم اجرا می‌شود.

وی افزود: افزایش بهره‌وری تاسیسات و تجهیزات عمومی شهر و ایجاد زمینه‌های استفاده مطلوب و بهینه از تاسیسات در پارک ها، میادین، باغ‌های عمومی و پارکینگ‌ها برای افزایش رفاه عمومی صورت می‌گیرد.

وی افزود: مطالعات زیباسازی، نورپردازی و پردازش روگذرهای شهیدلر و آذربایجان به پایان رسیده است و در مرحله نصب سیستم‌های روشنایی قرار دارد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه در ادامه از طراحی و ساخت کشتی اسب پرنده به طول 9 متر خبر داد و افزود: پیش بینی می‌شود در ماه آینده با شناسایی مکان مناسب، این نماد در شهر جانمایی شود.

علیزاده اظهار داشت: بر اساس روال سال‌های گذشته این سازمان در جشنواره‌های مختلف از جمله گل‌ها، انگور و رمضان مشارکت و همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

وی به فعالیت این سازمان در زمان انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: این سازمان 300 تابلو در مرحله دوم انتخابات در نقاط مختلف شهر برای تبلیع کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نصب کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز