خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

روزانه 15 هزار مسافر از پایانه مسافربری ارومیه جابه جا می‌شوند

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ارومیه‌گفت: روزانه ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر مسافر به صورت متغیر از پایانه مسافربری شهرداری ارومیه به سایر شهر‌ها جابه جا می‌شوند.

«اسماعیل الماسی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارومیه، با بیان اینکه استفاده از خدمات پایانه از سوی شهروندان نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است، ابراز کرد: بیشترین تردد مسافران در سال جاری به شهرهای تبریز و تهران صورت گرفته است.

وی افزود: عملیات ساخت ۵۰ واحد مغازه در پایانه غرب واقع در خیابان میرزای شیرازی که از سال گذشته شروع شده، همچنان ادامه دارد و از این تعداد، ۱۰ واحد تکمیل شده، پیش بینی می‌ شود در نیمه دوم سال جاری این واحد‌ها با مزایده واگذارشود.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ارومیه افزود: فروش این واحد‌ها با در نظر گرفتن توان مالی شهروندان به صورت نقدی و اقساطی صورت می‌گیرد.

الماسی همچنین از توسعه فضای سبز و گل کاری محوطه پایانه شهری با صرف هزینه ۶۰ میلیون تومان خبرداد.

وی افزود: دیوارکشی ۱۵هکتار زمین تخصیصی برای ساخت پایانه مسافربری جاده شهید کلانتری، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی و توسعه‌ای سازمان به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری ارومیه تاکید کرد: درصدد هستیم تا روز به روز بر ارائه خدمات به شهروندان در این زمینه بیفزاییم.

کد خبر : ۳۶۹۴۱۹