خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه:

هدف اصلی روابط عمومی ارتباط دوسویه با مخاطبان و اقناع آنان است

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۲۰۷

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: غایت هدف فعالیت‌های روابط عمومی ها برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان و اقناع آنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، «ناصر رکاب» در آیین گشایش بیست و ششمین نشست کمیته مدیران روابط عمومی و امور بین الملل کلان شهرهای کشور که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، سده اول از هزاره سوم میلادی را عصر دگرگون شدن ارتباطات و شکل گیری گونه های تازه ای از ارتباطات جهانی دانست و گفت: ارتباطاتی که مبتنی بر کاستن فاصله ها و افزودن بر کیفیت زندگی اجتماعی افراد بشر هستند.

 وی با بیان اینکه امروزه با افزایش نقش مردم در اداره کشورها، توسعه مردم‌سالاری، افزایش رقابت در عرصه اقتصادی و سیاسی، دولت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی تلاش دارند، به شیوه‌های مختلف ارتباط خود را با مردم تسهیل نمایند، افزود: در برنامه‌ریزی استراتژیک خود برای جلب آرای مردم، عرضه کالا و خدمات و جذب افکار عمومی به نگرش، خواست، نظر و سلیقه‌های آنان توجه کنند.

رکاب غایت هدف فعالیت‌های روابط عمومی، برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان و اقناع آنان عنوان کرد و گفت: برای اقناع مردم، هر روش به غیر از توجه به نیاز واقعی آنان روحی و مادی نتیجه مطلوب نخواهد داشت و اگر توفیقی هم حاصل شود آن توفیق موقتی است و بعد از مدت کوتاهی آثار منفی خود را نشان خواهد داد.

وی افزود:  بر این اساس ارتباط متقابل با مردم، با طرح‌ریزی واحدی به نام «ارتباطات مردمی» در روابط عمومی امکان‌پذیر می‌شود به شرطی که اصول طرح‌ریزی یک ارتباطات مردمی خوب رعایت گردد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه  با بیان اینکه درعصر کنونی شبکه های اجتماعی، خود یکی از شکل های تکامل یافته ارتباطات بدون مرز و فاصله در اینترنت هستند، اظهار کرد:  ارتباطاتی که با به خدمت گرفتن جدیدترین و به روزترین امکانات عرضه شده در دنیای وب برای کاربران خود، بهشتی رؤیایی از داشتن همه امکانات یکجا و بدون محدودیت را فراهم آورده است.

 وی در ادامه گفت: نشست روابط عمومی ها با موضوع  روابط عمومی با محوریت ارتباطات مردمی" و دو کارگاه تخصصی با موضاعات "مدیریت رسانه های اجتماعی و اصول تدوین و اجرای کمپین های ارتباط" به مدت 2 روز در شهرارومیه  در حال برگزاری است .

مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه بیان کرد: امروز نیز با گسترش این شبکه های اجتماعی به خصوص در ایران و نیز بر طبق آمار رسمی تعداد 25 میلیون ایرانی که در شبکه تلگرام عضو هستند، مدیریت رسانه های اجتماعی و اصول تدوین و اجرای کمپین های ارتباطی بیش از پیش اهمیت دارد که کمیته مدیران روابط عمومی و امور بین الملل کلان شهرهای کشور بر این اساس و اهمیت به این موضاعات در این نشست خواهد پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز