خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوکان خبر داد:

تامین 50 درصد اعتبارات اجرای طرح انتقال پساب شهرک صنعتی بوکان

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۲۲۱

فرماندار شهرستان بوکان گفت: 50 درصد اعتبارات برای اجرای طرح انتقال پساب شهرک صنعتی این شهرستان از طریق ردیف اعتبارات سال جاری توسط فرمانداری تأمین می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوکان، «جمال خسروی» در جلسه بررسی مشکلات پساب تصفیه خانه شهرک صنعتی اوچتپه این شهرستان روز چهار شنبه 22 اردیبهشت ماه که با حضور مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان غربی، مسئولان ادارات و نمایندگان مردم روستای اوچتپه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء در سخنانی با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی اظهار داشت: مشکلات شهرک صنعتی که مشکلات بهداشتی و زیست محیطی است با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی و مردم روستای اوچ تپه از توابع بخش سیمینه بوکان باید رفع شود.

خسروی افزود: برای اجرای طرح انتقال پساب شهرک صنعتی شهرستان بوکان مبلغ شش میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بوده که با هماهنگی های صورت گرفته با مدیریت برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی 50 درصد اعتبارات این طرح از طریق ردیف اعتبارات سال جاری توسط فرمانداری تأمین می شود.

وی گفت: مشکلات شهرک های صنعتی متعدد بوده که در سال های گذشته برای این شهرستان به وجود آمده و باید با تلاش و هماهنگی همه ارگان ها رفع شوند.

فرماندار شهرستان بوکان اذعان داشت: اگر معلوم شود که واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی از پیش تصفیه استفاده نمی کنند و فاضلاب آنها بدونه تصفیه وارد شبکه تصفیه خانه می شود بدونه هیچ تعارفی کارگاه آنها تعطیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز